تکنولوژی

چگونه کیفیت صدا را در اسپاتیفای افزایش دهیم

پایین بودن کیفیت صدا هنگام گوشی دادن به موزیک از طریق اسپاتیفای می‌تواند به دلیل پایین بودن کیفیت هدفون‌های شما باشد چراکه کیفیت موزیک‌ها در اسپاتیفای در بالاترین حالت ممکن خود قرار دارند (انتخاب کیفیت توسط خود کاربر انجام می‌شود). به همین دلیل ممکن است بخواهید با ایجاد یک سری تغییرات در تنظیمات اسپاتیفای این مشکل را تا حدودی برطرف کنید. در این مطلب قصد داریم افزایش کیفیت صدا اسپاتیفای را قدم به قدم به شما آموزش دهیم.

قبل از آغاز این آموزش این توضیح شاید غیر ضروری برای بسیاری را می‌دهیم که اسپاتیفای یک سرویس موسیقی آنلاین است که هم به صورت اشتراکی و هم به صورت رایگان قابل استفاده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های اسپاتیفای استفاده از هوش مصنوعی و دیتای کاربران برای بهبود تجربه کاربری است. اسپاتیفای طی سالهای اخیر رشد بسیار خوبی داشته و توانسته با بسیاری از اپلیکیشن‌ها خود را همسان کند از جمله آنها اپلیکیشن ویز است.

اما با این توضیحات کوتاه برگردیم به افزایش کیفیت صدا در اسپاتیفای.

برای این کار شما باید بخش اکولایزر را در تنظیمات اسپاتیفای پیدا کنید و سراغ آن بروید. در پایین مراحل این کار شرح داده شده است.

1- آیکون تنظیمات را لمس کنید

افزایش کیفیت صدا اسپاتیفای

2- به پایین صفحه تنظیمات بیایید و گزینه Equalizer را پیدا کنید.

2- به پایین صفحه تنظیمات بیایید و گزینه Equalizer را پیدا کنید.

3- یک موزیک را پخش کنید و همزمان حالت‌های مختلف اکولایزر را انتخاب کنید تا از این طریق بفهمید کدام حالت برای شما از همه مناسب‌تر است

افزایش کیفیت صدا اسپاتیفای

ببرای افزایش کیفیت صدا در اسپاتیفای بهترین و ساده‌ترین راه این است که یکی از تنظیمات پیش فرض موجود در این بخش را انتخاب کنید. مثلا Rock یا Pop

در نظر داشته باشید که ممکن است گزینه اکولایزر در برخی گوشی‌ها در بخش دیگری قرار گرفته باشد اما در کل با دنبال کردن قدم اول دوم می‌توانید این بخش را به راحتی پیدا کنید.

افزایش کیفیت صدا اسپاتیفای

این مطلب را از دست ندهید: اسپاتیفای یا اپل موزیک مسئله این است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا