اپل

آیپد پرو امسال اپل احتمالا به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود

اگرچه شنیده‌های زیادی مبنی بر تصمیم اپل برای معرفی آیفونی جدید مجهز به دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی بدنه به گوش می‌رسد، اما امروز خبرهای جدیدی به دست آمده که نشان می‌دهد کوپرتینویی‌ها احتمالا در حال تولید آیپد پرو مجهز به دوربین سه‌گانه هستند.

البته هنوز این ادعا با واکنشی از سوی اپل همراه نشده، اما گفته می‌شود که از این سیستم دوربین، تنها در مدل پرو استفاده خواهد شد و آیپد معمولی 10.2 اینچی، از دوربین دوگانه بهره خواهد برد.  همانطور که می‌دانید، اپل در اوایل سال جاری میلادی، نسخه‌های بروزشده‌ای از آیپد مینی و آیپد ایر خود را عرضه کرد و حال نوبت به مدل‌ جدید آیپدپرو رسیده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد تا چند مدل آیپد و آیپد پرو را ظرف چند هفته آینده معرفی کند که احتمالا به دوربین‌های جدید و بزرگ‌تری مجهز خواهند بود. البته امسال اپل از دوربین سه‌گانه در آیفون 11 استفاده خواهد کرد.

ناگفته نماند که نسل ششم آیپدهای اپل همانند آیفون 11 مجهز به نمایشگر LCD، مجهز به دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن استد که این محصول در ماه اکتبر به دست خریداران خواهد رسید.

اگرچه اپل اخیرا به استفاده از سیستم دوربین دوگانه در گوشی‌های آیفون خود روی آورده، اما هنوز این دوربین را در تبلت‌های این شرکت ندیدیم؛ آخرین آیپد پرو اپل با دوربین تکی 12 مگاپیکسلی رونمایی و عرضه شد و آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد این شرکت نیز به دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز بودند.

استفاده از سیستم دوربین چندگانه به شرکت‌ها این اجازه را می‌دهد تا بتوانند از فناوری‌های نوظهوری همچون واقعیت افزوده در محصولات خود استفاده کنند و بعید نیست که شاهد تعبیه اپلیکیشن‌هایی مبتنی بر این فناوری در آیپد پرو امسال اپل باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا