ال جی

رونمایی از مدل 2019 گوشی LG K30

شرکت ال‌جی ساعاتی پیش از نسل جدید گوشی میان‌رده K30 خود که با نام X2 در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد پرده برداشت.

حال‌وروز کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند ال‌جی تعریف چندانی ندارد و گزارش‌های مالی این شرکت نیز به خوبی بر این مساله صحه می‌گذارند. ال‌جی اگرچه اخیرا مدل‌های متنوعی را با قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کرده، اما هنوز نتوانسته نگاه خریداران را آن‌چنان که انتظار می‌رفت، جلب کند.

در همین رابطه، این شرکت از مدل 2019 گوشی هوشمند K30 رونمایی کرد که قرار است با قیمت تقریبی 160 دلار روانه بازار شود. این اسمارت‌فون به نمایشگر 5.5 اینچی فول ویژن با نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌برد و بار پردازشی آن نیز به دوش چیپست اسنپدراگون 425 است.

میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی LG K30 برابر با 2 و 32 گیگابایت اعلام شده است. البته می‌توان فضای ذخیره‌سازی این دستگاه را از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز ارتقا داد.

در قسمت پشتی بدنه از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز  و در قسمت جلویی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است. یک باتری 3000 میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین می‌کند.

ال‌جی K3 به عنوان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های موجود به حساب می‌آید و می‌توان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای آن‌هایی باشد که می‌خواهند با پرداخت هزینه‌ای کمتر، کار با اسمارت‌فونی امروزی را تجربه کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا