بازی

قوی‌ترین گوشی گیمینگ دنیا معرفی شد

شرکت ایسوس از جدیدترین و در عین حال، قوی‌ترین گوشی گیمینگ دنیا تحت عنوان ROG Phone II پرده برداشت. محصولی که در مقایسه با نسخه قبلی این شرکت، جدایی از تغییراتی که در طراحی به خود دیده، به مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته‌تری نیز مجهز شده و به جرات می‌توان گفت که تولیدکنندگان این قبیل از گوشی‌ها را با چالش کشانده است.

این گوشی از یک نمایشگر 6.59 اینچی اولد بهره می‌برد که در دل این نمایشگر، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. این نمایشگر به فناوری HDR ده بیتی و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز شده است. نرخ سمپلینگ تاچ آن برابر با 240 هرتز عنوان شده و به ادعای ایسوس، تاخیر تاچ آن حدود 49 میلی‌ثانیه است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمندی مشاهده نشده است.

بار پردازشی این گوشی را چیپست اسنپدراگون 855 پلاس به دوش می‌کشد که در واقع، تراشه گیمینگ کوالکوم به حساب می‌آید و قادر است تا 15 درصد عملکرد گرافیکی دستگاه را ارتقا دهد.  ایسوس همچنین در این گوشی از سیستم خنک‌کننده استفاده کرده که از داغ شدن چیپست در حین اجرای بازی‌های سنگین جلوگیری می‌کند.

همچنین، این گوشی به رم 12 گیگابایتی مجهز شده و حافظه ذخیره‌سازی آن در چند مدل عرضه می‌شود که تا مدل 512 گیگابایتی قابل انتخاب است. در قسمت پشتی این گوشی از یک دوربین 48 مگاپیکسلی استفاده شده و یک باتری 6000 میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این گوشی گیمینگ تزریق می‌کند.

ایسوس در کنار این گوشی، چند وسیله جانبی را نیز برای فروش در نظر گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به داک TwinView  برای تبدیل کردن گوشی دیگر به نمایشگر دوم، فن خنک‌کننده AeroActive و گیم‌پد Kunai اشاره کرد. ناگفته نماند که این گیم‌پد با الهام از نینتندو سوییچ طراحی شده به‌طوری از دو کنترلر جداگانه بهره می‌برد و کاربر می‌تواند با وصل کردن آن به گوشی، با آن کار کند.

متاسفانه هنوز ایسوس قیمتی را برای این گوشی اعلام نکرده اما گفته می‌شود که احتمالا با قیمت پایه 899 دلار در بازار به فروش خواهد رفت. عرضه این گوشی از فردا در کشور چین آغاز خواهد شد و قرار است در هفته نخست سپتامبر به بازارهای جهانی راه یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا