ایرانموبایل

سلفی جهرمی با گوشی ایرانی آریا و کنار گذاشتن سامسونگ

وزیر ارتباطات عکسی سلفی از خودش منتشر کرده که با گوشی ایرانی آریا گرفته شده است. جهرمی در اینستاگرام نوشت که سامسونگش را چند روزی است کنار گذاشته و از این گوشی ایرانی استفاده می‌کند.

با این حال خود وزیر ارتباطات معتقد است که هرچند این گوشی خوبی است اما جای کار خیلی دارد.

جهرمی می‌نویسد:‌می‌خواهم یک گوشی باکیفیت و زیبا در کشور تولید بشه که ارزان باشد تا «همه‌ی مردم» بتوانند بخرند و استفاده کنند.

او در ادامه نوشت: لطفا انتظارات خودتون از چنین تلفن همراهی رو کامنت کنید. اگر کسی هم دوست دارد داوطلب استفاده و تست این گوشی‌ها باشد اعلام کند تا برایش ارسال کنیم.

#همه‌با‌هم بهترین گوشی را خواهیم ساخت که هم سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و هم زیبا باشد تا به همه نشان بدهیم کار جوانان ایرانی چقدر عالی و خفن است!

 

View this post on Instagram

 

. چند روزی است که گوشی سامسونگم رو گذاشتم کنار و از گوشی ایرانی آریا استفاده می‌کنم. انصافا گوشی خوبیه ولی جای کار خیلی داره. می‌خواهم یک گوشی باکیفیت و زیبا در کشور تولید بشه که ارزان باشد تا «همه‌ی مردم» بتوانند بخرند و استفاده کنند. لطفا انتظارات خودتون از چنین تلفن همراهی رو کامنت کنید. اگر کسی هم دوست دارد داوطلب استفاده و تست این گوشی‌ها باشد اعلام کند تا برایش ارسال کنیم. #همه‌با‌هم بهترین گوشی را خواهیم ساخت که هم سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و هم زیبا باشد تا به همه نشان بدهیم کار جوانان ایرانی چقدر عالی و خفن است! 📷عکس در دفتر #آینده‌روشن

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

  1. هم وطنان عزیز
    هیچ کس دوست نداره کالای بی کیفیت بگیره
    اگر میگیم گوشیه ایرانی ، بخاطر وطنمون و بخاطر غیرت ایرانی بودنمون هست تازه این گوشی ها خوبن ، اگه حتی با حکومت مشکل داری باید بگم همین که ، چند صد نفر ایرانی برن سرکار فقط بخاطر حمایت ما
    واقعا ارزش داره .😊حالا اون ایرانی میتونه مسلمون یا غیر مسلمان، زرتشتی یا مسیحی یا ….باشه🌸

    1. استفاده از این گوشی توسط وزیر یک کار تبلیغاتی و پوپو لیستس است . مثل استفاده رونالدو از شامپد کلیر !!!!!
      یا استفاده دیوید بکام از روغن ایرانول !!!!

      1. بعضی فکر میکنن صرفا استفاده از یک کلمه غیرفارسی نشونه باکمالات بودنشونه!
        واقعا چقدر باید بینوا باشی که نوشتن “”پوپوایست””رو نشونه برتری فکرخودت بدونی.
        هرگز عقل رو با نمایش بی محتوا نمی سنجیم..

      2. واااای کلاه برداری جدید از ملت بدبخت.میگن حالا فوقه فوقش تو کشور خودمون مونتاژ میشه که از خارج شدن ارز کمی جلوگیری میکنه ولی ملت نمیدونن این کار هیچ فرقی با خرید گوشی چینی نداره.حد اعقل گوشی چینی برابر با پول و خیلی بیشتر به شما امکانات میده این فقط یه راه واسه پر کردن جیب مدیران گرامی جی ال ایکس هست.باز هم داستان تولید کنندگان داخلی.باز هم ایران خودرو و سایپا و جدیدا جی ال ایکس.اگه مردم ژاپن و کره جنوبی گوشی ملی خودشون رو میخرن دلیلش اینه تولید کننده بعد چند وقت انتهاری نمیزنه لای مردم و مردم با اختیار خودشون میخرن کسی زورشون نمیکنه(اینجا اگه بگیره بعد چند وقت دیگه کلا نمیزارن گوشی خارجی بخریم) از اون طرف گوشی خارجی گرون میشه و از این طرف باید گوشیه مضخرف ایرانی بخریم دقیقا یه گوشی میان رده ولی قیمت برابر با مگا سوپر فوق پرچمدار.کسی اینارو بخره به هم وطن ظلم کرده.

        1. یه نیمچه تحقیق اگر بکنی صفر تا صد گوشیه اپل رو چین تولید میکنه.دستگاه میره آمریکا اونجا تازه سیستم عامل روش پیاده میشه …
          این کاره جی ال ایکس که عاری از مشکل نیست چون یولفون کجا جی ال ایکس کجا اما باید جای امیدواری بشه برای یه سرمایه گذاری خصوصی …ایران خودرو و سایپا اگه خصوصی بودن این نبود وضعمون.دولت حمایتگرشونه.اما جی ال ایکس خودشه و مردم

    2. گوشیهای شرکت هواوی در ابتدا خیلی ساده با امکانات کم بود اما توسط مردم چین حمایت و خریداری شد اکنون ببینید هواوی چقدر پیشرفت بزرگی کرده ما هم یک برند نوپای ایرانی رو که شرکت جی ال ایکس باشد به جای حمایت تخریب میکنیم بعد میگوییم تو مملکت کار نیست

  2. جناب وزیر
    با سلام
    من یک عضو خانواده مخابرات هستم . چند روزی است که می خواهم گوشی بخرم . حال به سفارش شما و علیرغم مخالفت دوستان دنبال گوشی آریا می روم . ولی اگر جوابگو نبود به دفترتان می آیم و گوشی را به شما عودت می دهم .خداوکیلی خسارت من را بدهید .

    1. ماباید جنم استفاده از محصولات ایرانی را خیلی داشته باشیم . همراه آنهم از تولید کننده هموطنمان هم همیشه مطالبه کیفیت و کمیت برتر کنیم؛ با این کار هر روز بیشتر پیشرفت خواهیم کرد….

      1. افرین به شما باید از محصولات ایرانی حمایت کرد . این کار باعث میشه شرکت های دیگه وارد رقابت بشوند و کیفیت ها بالا بره

    2. حاجی هر گوشی ای داری جی ال ایس جوابگوی تو نیست.فعلا راه داره تا بتونه جوابگووووووو باشه.نخر شما.با خریدن خسارت میزنی بجای همایت.

  3. مثل اینکه قراره سفره جدیدی پهن بشه… میشه بگید کدوم قسمت این گوشی در ایران تولید میشه؟ صفحه نمایشش؟ پردازنده اش؟ چیپستش؟ یا حتی قابش؟!!!

    1. درود به تو . . دقیقا درسته . . گوشی ای که دست آقای جهرمیه و داره نمایشش میده درواقع فقط در ایران مونتاژ شده (:
      بزار دلشون خوش باشه . .
      تبریک به مونتاژ گران نابغه ایرانی ((:

      1. گوشی هم ساسونگ نمایش میده مونتاژه
        سامسونگ بیشتر به طراحی و مهندسی خودش گوشی تولید میکنه
        این گوشی متعلق به برند ایرانی است و محصول نهاییش هم در ایران و توسط glx ارئه میشه پس گوشی ایرانی و با برند glx هستش.
        ما یه تلویزیون ال جی داشتیم روش زده بود ساخت کره بعد یبار بازش کردیم دیدیم تا صفحه نمایش اصلیش ساخت چینه و تو ژاپن فقط برد و قابش توی کره وصل میشه ولی با این حال کره ای محسوب می شود.
        همون صفحه نمایش یا… سازنده اش روش اسم برند کشور سازند رو زده.
        glx چیزی رو مخفی نمی کنه.
        لطفا فکر نمی کنید حرف نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا