مایکروسافت

نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 با قابلیت‌های جدید عرضه شد

مایکرسافت اخیرا از عرضه نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 خبر داد که با دریافت آن، کاربران شاهد ارتقای عملکرد ویژگی‌هایی همچون You Phone و تقویم خواهند بود و می‌توانند بدون نیاز به وارد کردن پسورد، وارد اکانت خود شود.

با دریافت این برزرسانی، شماره بیلد ویندوز10 از 18932 (که در سوم جولای عرضه شد) به شماره 18936 تغییر خواهد کرد. ویندوز 10 به عنوان یکی از متفاوت‌ترین نسخه‌های پلتفرم ویندوز شناخته می‌شد که مایکرسافت تاکنون چندین بروزرسانی را برای آن عرضه کرده که هرکدام از آن‌ها، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

از جمله این بروزرسانی‌ها می‌توان به آپدیت نوامبر، آپدیت سالانه، آپدیت ایجادکنندگان، آپدیت کامل ایجادکنندگان، آپدیت آوریل 20018، آپدیت آکتبر 2018 و آپدیت مه 2019 اشاره کرد.

اما با دریافت بروزرسانی جدید، قابلیت صفحه نمایش (Phone Screen) اپلیکیشن Your Phone با دستگاه‌های سرفیس بیشتری همانند سرفیس لپ تاپ 2، سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 5، سرفیس پرو 6، سرفیس بوک و سرفیس بوک 2 کار خواهد کرد.

اپلیکیش Your Phone در حال حاضر تنها برای برخی گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید 7 و بالاتر همانند گکسی S10e، گلکسی A8، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی نوت 9، گلکسی نوت 8، وان پلاس 6 و وان پلاس 6T قابل استفاده است.

همچنین می‌توان رویدادها و یادآوری‌های جدید را با کلیک کردن بر روی Date تسک‌بار ایجاد کرد. برای این کار، تنها کاری که باید انجام داد این است که روز مورد نظر را انتخاب و سپس شروع به تایپ کرد.

قابلیت دیگر، امکان ورود به اکانت‌های مایکروسافت در ویندوز 10 بدون پسورد است برای این کار می‌بایست دستورالعمل Setting، سپس Accounts، بعد از Sign-in Option و در نهایت گزینه On را در Make Your Device PAsswordless انتخاب کرد.

با انتخاب این حالت، تمامی‌اکانت‌های مایکروسافت در ویندوز 10 به حالت‌های جدید رمزگشایی همانند Hello Face، اثر انگشت و یا PIN تغییر خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

‫1,005 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا