موبایل

گوشی‌های Mi CC9، Mi CC9e و Mi CC9 Meito Edition شیائومی معرفی شدند

شرکت شیائومی ساعاتی پیش رسما از سه اسمارت‌فون جدید خود به نام‌های Mi CC9، Mi CC9e و Mi CC9 Meito Edition که با تمرکز بر روی قابلیت دوربین سلفی طراحی شده‌اند، پرده برداشت.

این سه محصول علاوه بر طراحی زیبا و بدنه‌ای مقاوم، از باتری با طول بالایی نیر برخوردارند و می‌توانند گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای برای خرید باشند. برای آشنایی بیشتر با این سه محصول با ما همراه باشد.

شیائومی Mi CC9

گوشی‌های Mi CC9، Mi CC9e و MIi CC9 Meito Edition شیائومی

معرفی را را با Mi CC9 آغاز می‌کنید؛ گوشی هوشمندی که از نمایشگر 6.39 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2340، پردازنده اسنپدراگون 710، وزن 179 گرمی، ضخامت بدنه 8.67 میلیمتری و نرم‌افزار اندروید پای با رابط کاربری MIUI 10 بهره می‌برد.

قسمت پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای را در خود جای داده که یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی التراواید و یک یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق‌بخشی به تصاویر با چیدمانی عمودی در کنار هم چیده شده‌اند.

شیائومی Mi CC9 در دو مدل به دست خریداران خواهد رسید؛ مدل نخست به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی و مدل دوم به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. البته در هر دو مدل امکان ارتقای حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی برای کاربران فراهم شده است.

در قسمت جلوی گوشی اما، یک سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تعبیه شده که قادر است تصاویر سلفی باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان آورد. سنسور اثر انگشت گوشی نیز در زیر نمایشگر گوشی جای گرفته است.

انرژی Mi CC9 از طریق یک باتری 4030 میلی‌آمپری تامین می‌شود که مجهز به فناوری شارژ سریع 18 واتی است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌تون به برخورداری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون، تراشه NFC و درگاه IR اشاره کرد.

شیائومی Mi CC9 با قیمت 260 دلار برای مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و 290 دلار برای مدل مجهز به رم 8 گیگابایتی در بازار به فروش خواهد رفت.

شیائومی Mi CC9e

گوشی‌های Mi CC9، Mi CC9e و MIi CC9 Meito Edition شیائومی

محصول دیگر شیائومی که به‌تازگی رونمایی شده، Mi CC9e نام دارد. حرف e در این گوشی بر عبارت Essential Edition دلالت دارد و به گفته شیائومی، تمامی‌قابلیت‌های مدل قبلی را در شکل‌ و قالبی کوچک‌تر ارائه خواهد داد.

این گوشی به نمایشگر 6 اینچی امولد با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4030 میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع 18 واتی مجهز شده است.

از جمله تفاوت‌های Mi CC9e با Mi CC9 می‌توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 665 در برادر کوچک‌تر اشاره کرد. شیائومی این محصول را در سه نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد کرد. قیمت این مدل‌هانیز از 189 دلار شروع می‌شود و به 232 دلار خواهد رسد.

شیائومی Mi CC9 Meito Edition

گوشی‌های Mi CC9، Mi CC9e و MIi CC9 Meito Edition شیائومی

و بالاخره سومین اسمارت‌فون جدید شیائومی CC9 Meito Edition نام دارد. محصولی که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار شبیه به مدل CC9 و توسط شرکت Meito که در سال 2018 به جمع زیرمجموعه‌های شیائومی پیوست، طراحی شده است.

دوربین این گوشی به نحوی توسعه داده شده که قادر است به لطف فناوری هوش مصنوعی، عکس‌های پرتره باکیفیتی را در محیط‌هایی با نور کم ثبت کند. همچنین، فیلتر‌های متنوعی نیز در این دوربین گنجانده شده که هم برای عکاسی و هم فیلم‌برداری مفید واقع خواهد شد.

سایر مشخصات این گوشی شبیه به مدل CC9 است، اما با این تفاوت که مجهز به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. شایئومی‌قیمت تقریبی 378 دلار را برای این محصول در نظر گرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا