سامسونگ

آغاز فعالیت فروشگاه اپلیکیشن بیکسبی

شرکت سامسونگ به‌تازگی فروشگاه اپلیکیشن بیکسبی را   تحت عنوان Bixby Markrtplace ویژه دستیار دیجیتالی بیسکبی خود طراحی  و راه اندازی کرده است.

اگرچه بیکسبی هنوز نتوانسته جایی برای خود در میان دستیارهای دیجیتالی هوشمندی همچون آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و یا اپل سیری باز کند، اما سامسونگ همچنان به این کودک نوپا امیدوار است و بر این باور است که می‌توان بیکسبی را به یکی از محبوب‌ترین‌ها نزد کاربران تبدیل کند.

کاربران در این اپ استور می‌توانند بنابر گفته سامسونگ، «کپسول‌های بیکسبی» را جست‌وجو کنند. این کپسول‌ها که بیشتر نسخه‌های پزشکان را به یادمان می‌آورند، درواقع ابزارهایی شبیه به مهارت‌های آمازون الکسا هستند که به کاربر این اجازه را می‌دهند تا از طریق فرامین صوتی، به قابلیت‌های خاصی در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

فروشگاه اپلیکیشن Bixby Marketplace جست‌وجوی راحت‌تر میان دسته‌بندی‌های مختلف اپلیکیشن‌ها از قبیل بازی‌ها، برنامه‌های سفر، برنامه‌های موسیقی و برنامه‌های کاربردی را برای کاربران با ارمغان خواهد آورد.

همچنین، کاربران می‌توانند کپسول خود را برای یک نیاز خاص تنظیم کنند. بدین معنی که می‌توانند از میان سرویس‌های تاکسی آنلاین اوبر یا لیفت، یکی را مشخص و انتخاب کنند که در زمان درخواست خودرو، فقط خودروی اوبر در محل حاضر شوند.

از جمله اپلیکیشن‌های ساخت دیگر شرکت‌ها نیز می‌توان به اسپاتیفای، یِلپ، یوتیوب، ان‌پی‌آر و گوگل مپس اشاره کرد که در این فروشگاه جای داده شده‌اند. ناگفته نماند که همچنان دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت نیز در گوشی‌های سامسونگ وجود دارد و می‌توان از آن برای استفاده بهتر از برنامه‌های گوگل بهره برد.

طبق ادعای سامسونگ، در فروشگاه  فروشگاه اپلیکیشن بیکسبی  Bixby Marketplace و کپسول‌ها، اجازه نمایش تبلیغات بصری داده نمی‌شود. ما هنوز مشخص نشده که آیا شاهد تبلیغات صوتی که پیشتر در دستیار گوگل اسیستنت مشاهده شد، خواهیم بود یا خیر.

با شروع به کار فروشگاه اپلیکیشن بیکسبی  ، سامسونگ امیدوار است که بتواند توسعه‌دهندگان برنامه‌های بیشتری را به پلتفرم بیکسبی بکشاند. این شرکت اعلام کرد که در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در سن خوزه، جزییات بیشتری را در این خصوص منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا