اپل

تمسخر اپل اینبار توسط شرکت ایکیا

شرکت ایکیا IKEA که در زمینه تولید لوازم خانگی شهرت زیادی دارد نیز همانند برخی از کمپانی‌های دنیا در یک تیزر تبلیغاتی به تمسخر اپل و محصول جدید این شرکت یعنی استند مک پرو جدید اپل پرداخته است.

گرچه در چند روز اخیر تصاویر و جوک‌های مختلفی راجع به شباهت این استند نمایشگر به رنده شنیده بودیم، اما شرکت ایکیا IKEA این تمسخر را به صورت رسمی و از طریق تبلیغات منتشر کرده است. در تبلیغ جدید این شرکت برای محصول خود یعنی یک رنده 4 طرفه مخصوص رنده سبزیجات و پنیر، می‌بینیم که در بالای آن جمله Designed for apples نوشته شده است.

در ادامه این تبلیغ تمسخر آمیز آمده: «طراحان این محصول تاکید زیادی روز قیمت پایین آن داشته‌اند و از این رو این محصول را با قیمت 2.5 دلار عرضه کرده‌ایم.» جالبتر اینکه شرکت IKEA برای جذابتر شدن این تبلیغات از حرف کوچک i در ابتدای نام این محصول استفاده کرده تا شباهت آن به استند گران قیمت 999 دلاری اپل بیشتر شود.

استند اپل

گفته می‌شود این تبلیغ جالب توسط آژانس تبلیغاتی The Smarts ساخته شده است.

در مراسم WWDC که چند هفته پیش برگزار شد، اپل از مک پرو جدید خود با یک سری تغییرات ظاهری و سخت افزاری رونمایی کرد. نکته‌ای که در این مراسم مورد توجه بسیاری از مردم در فضای مجازی قرار گرفته، استند پایه‌ای بود که اپل برای این محصول طراحی کرده و آن را به صورت جداگانه با قمیت 999 دلار به فروش می‌رساند. قیمت بالای این محصول و شباهت بسیار زیاد آن به رنده باعث شد بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شروع با ساختن جوک درباره این محصول کنند.

البته قیمت مک پرو جدید اپل منصفانه و طبیعی به نظر می‌رسد اما استند 999 دلاری اصلا مورد استقبال طرفداران قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا