پوشیدنی هوشمند

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی ‌معرفی شد

شیائومی به‌تازگی در کشور چین از جدیدترین محصول پوشیدنی خود تحت عنوان می بند 4 به طور رسمی‌رونمایی کرد.

این نسخه تغییرات زیادی را در مقایسه با مدل‌های قبلی به خود دیده است. می بند 4 در سه نسخه روانه بازار خواهد شد که مدل قوی‌‌تر از تراشه NFC بهره می‌برد.

در خصوص ویژگی‌های این دستبند هوشمند باید گفت که می بند 4 از نمایشگر 0.95 اینچی امولد با رزولوشن 120 در 240 پیسکل و شیشه ضدخش 2.5D بهره می‌برد. در این محصول، 77 تم رنگی و 8 بند متفاوت برای پاسخگویی به سلایق مختلف کاربران تعبیه شده است.

یکی از ویژگی‌های جدید این ساعت اضافه شدن شتاب‌‎سنج بسیار دقیق شش‌محوره برای ردیابی بهتر فعالیت‌های ورزشی کاربران است که امکان ثبت حرکات شنا را نیز برای این دستگاه فراهم می‌کند.

می بند 4 به گونه‌ای طراحی شده که کاربر می‌تواند تا عمق 50 متری آب نیز بدون کوچک‌ترین مشکلی از آن استفاده کند. قابلیت جدید دیگر، تعبیه میکروفون در داخل این دستبند است که امکان ارسال فرامین صوتی از طریق دستیار دیجیتالی Xiao AI را میسر می‌سازد.

همچنین، کاربران این محصول جدید شیائومی می‌توانند از طریق فرامین صوتی، بسیاری از دستگاه‌های هوشمند و یا وسایل مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء را کنترل کنند.

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی ‌معرفی شد

به لطف تراشه NFC به کاررفته در دل این دستبند نیز کاربران قادر خواهند بود علاوه بر پرداخت‌های دیجیتالی و پرداخت‌های سیستم حمل‌ونقل عمومی، بسیار راحت‌تر از گذشته این دستنبد را با گوشی‌های هوشمند جفت کنند.

قابلیت‌های مانیتورینگ ضربان قلب و نشانگر کیفیت خواب نیز همانند مدل‌های قبلی در می بند 4 نیز حفظ شده است. این دستبند از بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند و قادر است با یک بار شارژ، حدود 15 تا 20 روز کار کند. طول عمر باتری به میزان استفاده از تراشه NFC نیز بستگی دارد.

می بند 4 در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، نارنجی و صورتی و با قیمت پایه 14 دلار که برای مدل استاندارد تعیین شده، روانه بازار خواهد شد. نسخه مجهز به تراشه NFC با قیمت 33 دلار و نسخه Avenger نیز با قیمت 50 دلار به فروش خواهد رفت.

دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی ‌معرفی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا