پوشیدنی هوشمند

با نسل جدید ساعت‌های هوشمند شیائومی آشنا شوید

همانطور که انتظار می‌رفت، شیائومی از دو ساعت هوشمند جدید به نام‌های آمازفیت اسمارت واچ 2 و آمازفیت هلث واچ 2 برای علاقمندان به محصولات پوشیدنی هوشمند رونمایی کرد.

هر کدام از این دو محصول از طراحی متفاوتی برخوردارند و بسته به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در دل خود جای داده‌اند، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید باشند.

آمازفیت اسمارت واچ  2 (Amazfit Smart Watch 2)

این ساعت هوشمند همانند محصول دیگر متعلق به شیائومی یعنی مدل Verge از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار بوده و اندازه آن نیز اندکی بزرگ‌تر است. نمایشگر این ساعت 1.39 اینچی اولد با رزولوشن 454 در 454 بوده و از تراکم پیکسل 326ppi برخوردار است.

محافظ صفحه گوریلاگلس 3 نیز از صفحه نمایش ساعت در برابر خط‌وخش‌های احتمالی محافظت می‌کند. توان پردازشی این ساعت از طریق پردازنده ویژه محصولات پوشیدنی به نام اسنپدارگون Wear 2500 تامین می‌شود و در کنار این چیپست، 512 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی جای گرفته است.

این ساعت مبتنی بر سیسنک عامل آمازفیت است و با گوشی‌هایی مجهز به اندروید 4.4 و بالاتر و iOS نسخه 10 و بالاتر سازگار است. آمازفیت اسمارت واچ 2 به لطف برخورداری از eSIM و VoLTE از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری این دستگاه پوشیدنی 420 میلی‌آمپر عنوان شده و قادر است در حالت 4G تا 28 ساعت شارژ را در خود نگه دارد. در دل بدنه این ساعت، یک میکروفون و یک بلندگو تعبیه شده و جی‌پی‌اس، GLONASS و BeiDou نیز در آن به کار رفته است. نسخه ECG Edition این ساعت نیز مجهز به سنسور ECG عرضه خواهد شد. این مدل قادر است تا 60 دقیقه اطلاعات ECG را ضبط و ذخیره کند.

مدل Avenger این ساعت نیز در تعدادی محدود و تنها 5000 نسخه روانه بازار خواهد شد که به تم‌ها و بندهای متنوعی مجهز شده است. فریم این ساعت از جنس سرامیک زیکونیوم است که می‌تواند تا 5 اتمسفر فشار آب را تحمل کند.

آمازفیت اسمارت واچ 2 با قیمت پایه 145 دلار برای مدل استاندارد عرضه خواهد شد. نسخه ECG این ساعت با قیمت 215 دلار و مدل Avenger نیز با قیمت 215 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

 

آمازفیت هلث واچ

این ساعت برخلاف مدل قبلی، از طراحی مربعی‌شکل برخوردار است و نمایشگری 1.28 اینچی رنگی با رزولوشن 176 در 176 پیکسل را در خود جای داده است. باتری این ساعت 200 میلی‌آمپری بوده که قادر است با یک بار شارژ، تا 7 روز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را تامین کند.

شیائومی در آمازفیت هلث واچ از سنسور ECG و سنسور ضربان قلب اپتیکال استفاده کرده است. همانند اسمارت واچ 2، این ساعت نیز قادر به تشخیص برخی نارسایی‌ها در بدن انسان است.

وزن سبک 25 گرمی‌این ساعت (بدون بند)، نقطه قوت آن محسوب می‌شود و قادر است تا فشار 3 اتمسفر را در زیر آب تحمل کند. قرار است آمازفیت هلث واچ با قیمت 100 دلار به بازار عرضه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا