ترجمه شدهسامسونگ

عرضه سامسونگ گلکسی S10 5G از امروز در استرالیا

سامسونگ گلکسی S10 5G، بالاخره در استرالیا عرضه شد. این مدل گوشی هوشمند، در استرالیا تنها توسط اپراتور موبایل Telstra ارائه می شود.

اگر در استرالیا زندگی می کنید و مدت هاست منتظر پرچمدار سامسونگ-گلکسی S10 5G هستید، خوشحال باشید که این گوشی بالاخره در این کشور تنها از طریق اپراتور تلسترا عرضه شده است.

گلکسی S10 5G مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی Infinity-O است که تنها کمی بزرگ تر از صفحه نمایش گوشی گلکسی S10 Plus است. دوربین این گوشی، قابلیت تشخیص سه بعدی عمق را داشته و جمعا 6 لنز دارد.

البته، برجسته ترین قابلیت این گوشی، امکان استفاده از تکنولوژی اینترنت 5G است که به صورت دیفالت روی دستگاه تعبیه شده است. این قابلیت، اتصال پر سرعت تر و امن تر به پهنای باند تکنولوژی 5G را ممکن می سازد. شبکه های اینترنت 5G، مدتی است که در کشور استرالیا توسعه زیادی پیدا کرده اند.

استرالیا، سومین کشوری محسوب می شود که اقدام به عرضه گوشی گلکسی S10 5G  کرده است. شرکت تلسترا به منظور شروع رسمی عرضه این گوشی، دیروز مراسمی عمومی در سیدنی برگزار کرد و نمونه های این گوشی را در اختیار کاربرانش برای آزمایش قرار داد.

سرعت دانلود گلکسی S10 5G می تواند تا بیش از 1.2 گیگابایت در ثانیه برسد- یعنی 10 برابر پر سرعت تر از پر قدرت ترین شبکه های اینترنتی نسل قبلی.

فرق 5G و LTE چیست؟

طبق گفته سخنگوی تلسترا، در حال حاضر عرضه S10 5G در 10 شهر مختلف استرالیا آغاز شده است. طی 10 ماه آینده  نیز پیش بینی می شود پوشش شبکه 5G در خاک این کشور، به بیش از 5 برابر برسد.

 

اعتبار تصویر: سامسونگ

 

قیمت؟

تلسترا اعلام کرده که مدل 256 گیگابایتی سامسونگ گلکسی S10 5G، برای مشتریان XL و شرکت ها، تحت سرویسی 24 ماهه، هزینه ماهیانه 144 دلار خواهد داشت. این سرویس با 160 گیگابایت دیتای ماهیانه عرضه می شود.

عرضه سامسونگ Galaxy S10 5G در استرالیا صرفا از طریق شرکت تلسترا ممکن است. این گوشی با دو ظرفیت 256 و 512 گیگابایت عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا