تکنولوژیویدئو

عرضه اسکوتر برقی بوستد Boosted Rev

این اسکوتر 35 کیلومتر را با هر شارژ طی می‌کند

اگر به اسکیت‌های برقی یا اسکیت‌های الکتریکی علاقه‌مند باشید احتمالا نام بوستد Boosted  را شنیده‌اید شرکت سازنده اسکیت‌های الکتریکی پرقدرت که به خصوص برخی از سلبریتی‌های یوتیوبی مثل کیسی نیستات هم در شهرت آن موثر بوده‌اند.

شرکت بوستد حالا با تجربه ساخت اسکیت الکتریکی پا به دنیای اسکوترهای الکتریکی گذاشته‌ است.

اینجا اما زمین بازی بزرگتر و با رقبای بسیار شناخته شده و ثروتمندی است.

شرکت بوستد نخستین اسکوتر خود را با عنوان Boosted Rev عرضه کرده است که می‌تواند با هر بار شارژ 22 مایل ( 35 کیلومتر ) را طی کند و سرعت آن هم به 38 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

همچون اسکیت‌های این شرکت اسکوتر Boosted Re می‌تواند از شیب 25 درجه بالا برود.

همچون اسکیت‌های این شرکت اسکوتر الکتریکی Boosted Re می‌تواند از شیب 25 درجه بالا برود.

وزن این اسکوتر 11 کیلوگرم است.

رقیب جدیدی برای دو شرکت Bird و Lime که توسط دو شرکت اوبر و لیفت پشتیبانی می‌شوند. شرکت Bird در این میان در طی شش ماه ارزشش را از 500 میلیون دلار به 2 میلیارد دلار رسانده است و اخیرا هم یک اسکوتر 1400 دلاری را عرضه کرده است.

شرکت Bird با حمایت اوبر حالا در شهرهایی چون سانفرانسیسکو و بارسلونا به صورت اشتراک ماهیانه هم اسکوتر برقی به کاربران ارایه می‌کند.

قیمت اسکوتر بوستد اما 1600 دلار است که در مقایسه با رقبا بسیار گران‌تر است هرچند مدیران شرکت معتقدند که کیفیت محصول آنها هم بالاتر است از جمله آنها روی ترمز الکتریکی این محصول تکیه می‌کنند. ویژگی که باعث می‌شود اسکیت یا اسکوتر در سرپایینی با سرعت بسیار زیادی متوقف شود و از نظر امنیت گزینه بسیار مفیدی به نظر می‌رسد.

اسکوتر به رغم توسعه در برخی شهرها در برخی شهرها هم ممنوع است از جمله در نیویورک که هنوز مجوز حرکت آن صادر نشده است.

بوستد می‌گوید که  اسکوتر این شرکت ضد آب است. در حال حاضر فعلا می‌توان این اسکوتر را پیش سفارش داد و قرار است عرضه آن از تابستان آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا