گوناگون

شیائومی از دو عینک آفتابی پولاریزه رونمایی کرد

شرکت چینی شیائومی که به عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت شهرت دارد، به تازگی از دو عینک آفتابی جدید پولاریزه پرده برداشت.

این شرک در راستای توسعه کسب‌وکار خود، دو عینک آفتابی جدید به نام‌های Mi Polarised Square و Mi Polarised Pilot را به خانواده محصولات خود اضافه کرد.

مدل نخست یعنی Square با ترکیب رنگ خاکستری و آبی و با قیمت پایه تقریبی 12 دلار روانه بازار خواهد شد. در ساخت مدل Pilot نیز از ترکیب رنگ آبی و سبز استفاده شده و قرار است با قیمت پایه تقریبی 15 دلار به دست خریداران برسد.

هر دو عینک آفتابی جدید شیائومی‌به از لنز TAC Polarised بهره می‌برند. بدین معنی که از 6 لایه محافظ برای جلوگیری از آسیب رساندن اشعه ماوراءبنفش خورشید به چشم برخوردار است. همچنین، این ویژگی مانع از برخورد نور مستقیم خورشید به چشم خواهد شد.

عینک‌های پولاریزه شیائومی قادرند با افزایش کنتراست، تصویری واضح و شفاف را پیش روی چشمان کاربر به نمایش درآورند. هر دو عینک از استاندارد UV400 برخوردارند و می‌توانند تا 100 درصد از چشم در برابر اشعه‌های UVA، UVB و UVC محافظت کنند.

گفتنی است عینک پولاریزه Square شیائومی از فریم انعطاف‌پذیر TR90 بهره می‌برد. این در حالی است که عینک Pilot به فریم فلزی 304H مجهز شده است. هر دو عینک دارای 6 ماه ضمانت‌نامه هستند.

شیائومی‌ Redmi 7A رونمایی شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا