تکنولوژی

بیانیه رسمی هوآوی در پاسخ به گوگل

همانطور که می‌دانید پس از تحریم هوآوی توسط آمریکا، گوگل هم دسترسی این شرکت به اندروید را محدود کرده است. بزرگترین چالش هوآوی هم فراهم کردن بروزرسانی‌های امنیتی است زیرا نمی‌تواند آن را از گوگل دریافت کند. مشکل دیگر شاید محدود شدن جیمیل و یا حتی یوتیوب باشد و بالاتر از اینها دسترسی به پلی‌استور گوگل است.

تحریم گوشیهای هواوی از سوی گوگل

از طرفی دیگر هم هوآوی نمی‌خواهد میدان را خالی کند زیرا یکی از مهمترین سازندگان موبایل با سیستم‌عامل اندروید در دنیا است. این ماجرا شاید برای گوگل هم خوشایند نباشد.

با همه اینها هوآوی یک بیانیه رسمی منتشر کرده است که تصویر آن را در ادامه می‌بینید و همچنین می‌توانید ترجمه آن را مطالعه کنید.

هوآوی سهم قابل توجهی در رشد و توسعه اندروید در سرتاسر جهان ایفا کرده است. ما به عنوان یکی از شرکای کلیدی اندروید، تلاش زیادی برای تقویت این پلتفرم داشته‌ایم تا اکوسیستمی کاربردی را هم برای کاربران و هم برای صنعت فناوری توسعه دهیم.

هوآوی ارائه آپدیت های امنیتی و خدمات پس از فروش را برای تمامی گوشی های هوشمند هواوی و آنر و همچنین تبلت های این دو برند ادامه می دهد، چه دستگاه هایی که تاکنون فروخته شده‌اند و چه آنهایی که در فروشگاه‌ها و انبارهای دنیا موجود هستند.

اکوسیستم نرم افزاری ما به شکل ایمن به مسیر خود ادامه خواهد داد تا بهترین تجربه ممکن را برای تمام کاربران در سطح جهان به ارمغان بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا