استارتاپ

خطوط تلفن دو هزار کسب و کار ایرانی مجدد وصل شد

استارتاپ دفتر شما اعلام کرد که خطوط بیش از دو هزار کسب و کار ایرانی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کردند و توسط مخابرات قطع شده بود دوباره وصل شده است.

این استارتاپ ارایه دهنده خدمات دفتر مجازی به کسب وکارهاست.

بر اساس این گزارش خطوط این تعداد کسب و کار ایرانی از روز ۸ اردیبهشت قطع شده بود و حالا قرار است با در اختیار قرار گرفتن سامانه شاهکار احراز هویت مشترکین این دفتر از طریق این سامانه انجام بگیرد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که  همواره ارتباط مستمر و تعاملات بسیاری با نهادهای نظارتی مثل حراست مخابرات و پلیس فتا دارد و نباید به دلیل تخلف تعداد اندکی از مشترکین به طور ناگهانی و بدون اعلام قبلی شماره تماس بیش از دو هزار کسب و کار قطع شود.

پیش از این هم در زمستان سال 96 و تیرماه سال 97به صورت ناگهانی خطوط  تلفنی شرکت‌های ارائه دهنده دفاتر کار مجازی قطع شد که با پیگیری‌های بسیار علت مسدودسازی خطوط الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید فعالیت‌های دفاتر کار مجازی و الزام دفاتر به احراز هویت مشترکان اعلام شد.

حالا با توافق انجام شده با نهادهای ذی‌ربط قرار است که احراز هویت مشترکین از طریق سامانه شاهکار انجام پذیرد.

سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و … را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و … تولید شده است.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا