بازیمایکروسافت

ایکس باکس وان اس بدون دیسک!

کنسول جدید مایکروسافت در راه است

پس از مدت‌ها شایعه و صحبت بالاخره اولین کنسول بدون دیسک مایکروسافت جدی شد! تصویری که در بالا می‌بینید یک کنسول ایکس باکس وان اس است که از هیچ نوع دیسکی پشتیبانی نمی‌کند و این یعنی قرار است همه‌چیز آنلاین و روی حافظه باشد. این کنسول احتمالا یک ترابایت حافظه داخلی دارد و شواهد بر این است که بازی‌های فورتزا هورایزون ۳، ماینکرفت و Sea of Thieves به صورت پیش‌فرض روی آن قرار دارد.

این کنسول حالا آنقدر به واقعیت نزدیک شده است که ظاهرا پس‌فردا رونمایی خواهد شد. ایکس باکس وان اس بدون دیسک قرار است هفتم ماه می در اروپا وارد بازار شود و سایر دنیا هم احتمالا با اختلاف کمی به این کنسول دسترسی خواهند داشت.

گفته‌ها حاکی از این است که این کنسول در اروپا به قیمت ۲۳۰ یورو یا با قیمت ارز امروز ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان پا به بازار خواهد گذاشت که به نظر قیمت بسیار وسوسه برانگیزی است. این کنسول جدید ظاهرا یک آزمایش است و مایکروسافت می‌خواهد ببیند چقدر از آن استقبال می‌شود. قاعدتا اگر فروش این کنسول خوب باشد مایکروسافت از این پس سیاست‌های خود را بر اساس کنسول‌های بدون دیسک تنظیم می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا کنسولی که از دیسک پشتیبانی نمی‌کند اما قیمت پایینتری دارد موفق است یا همان کنسول‌های همیشگی با همان سازوکار قدیمی همچنان حاکم بازار خواهند ماند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا