شبکه‌های اجتماعیعکاسیگجت

معرفی پنج دوربین ۳۶۰ درجه با قیمت کمتر از ۲۵۰ دلار

اگر به عکسبرداری خلاقانه در حالت 360 درجه علاقه دارید، مطمئنا به یک دوربین ۳۶۰ درجه مخصوص این کار هم نیاز خواهید داشت. از همین رو در این مطلب قصد داریم چند دوربین ۳۶۰ درجه ارزان قیمت با کیفیت بالا را  به شما معرفی کنیم که همه آنها قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار دارند.

360 Fly HD

دوربین 360 درجه ارزان قیمت

این دوربین ۳۶۰ درجه بی‌نظیر که قیمت بسیار مناسبی هم دارد، به شکل یک توپ زیبا طراحی شده و امکان اتصال آن به اپلیکیشن‌های مختلف نیز وجود دارد. این دوربین به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و می‌تواند تصاویر و ویدیوها را با کیفیت فول اچ‌دی ضبط کند و آنها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارد.

قیمت این دستگاه 69.90 دلار است.

Samsung Gear 360

دوربین 360 سامسونگ

یکی از قابلیت‌های شگفت انگیز دوربین Gear 360 سامسونگ تصویربرداری با کیفیت 4K است. این دوربین از دو لنز 180 درجه‌‌ای بهره می‌برد و دسته مناسب آن باعث شده نگه داشتن دوربین و تصویربرداری از محیط اطراف به راحتی انجام بگیرد.

این دوربین ۳۶۰ درجه سامسونگ یکی از بهترین دوربین‌های 360 درجه موجود در بازار است که علاوه بر قیمت مناسب آن، راه اندازی و کار کردن با آن هم بسیار راحت است.

قیمت این دوربین 99.99 دلار است.

دوربین ۳۶۰ درجه Insta 360

دوربین Insta 360

دوربین Insta 360 به شما این امکان را می‌دهد که با دوربین گوشیتان کارهای خیلی بیشتری انجام دهید. این دوربین واقعیت مجازی که برای آیفون طراحی شده قادر است تصاویر را با کیفیت 3K و با استفاده از یک جفت لنز 210 درجه‌ای ضبط کند و نکته جالب اینکه با استفاده از اپلیکیشنی که برای این دوربین تعبیه شده شما می‌توانید محتوای واقعیت مجازی مورد علاقه خودتان را خلق کنید.

قیمت این دیوایس 83.99 دلار است.

دوربین ۳۶۰ درجه Ricoh Theta

شرکت Ricoh که در اصل کمپانی مادر شرکت Pentax هم محسوب می‌شود در دنیا به تولید دیوایس‌های تصویربرداری جذاب مشهور شده است. حال دوربین ۳۶۰ درجه مدل Theta SC این شرکت هم از این قاعده مستثنا نیست. این دوربین 360 درجه به یک لنز با دیافراگم f2.0 مجهز شده که کیفیت تصاویر شما را بالا می‌برد و البته به وای فای و اپلیکیشن انحصاری هم مجهز شده است.

این دیوایس 179.96 دلار قیمت دارد.

Insta360 One

دوربین 360 درجه

این دوربین 360 ارزان 4K را می‌توان به راحتی با گوشی همگام کرد. دوربین 360 درجه مدل Insta 360 One از لحاظ ثبات تصویر و لرزش کم هنگام فیلمبرداری و عکسبرداری بسیار قدرتمند عمل می‌کند و از همین رو با استفاده از آن می‌توانید تصاویر و فیلم‌های با کیفیت را حتی در شرایط پر تنش و در حال حرکت ضبط کنید.

قیمت این دوربین 211 دلار است.

 

مرتبط:

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا