سامسونگ

تحول فروشگاه سامسونگ در روز معرفی گلکسی اس ۱۰

همانطور که می‌دانید سامسونگ امشب ساعت ۲۲:۳۰ از جدیدترین موبایل‌های گلکسی اس ۱۰ رونمایی می‌کند. این شرکت ساعاتی قبل از شروع مراسم فروشگاه نرم‌افزار خود را متحول کرده است.

سامسونگ علاوه بر تغییرات ظاهری نام فروشگاه نرم‌افزاری خود را از Galaxy Apps به Galaxy Store تغییر داد. این فروشگاه نرم‌افزاری برای کاربران سامسونگ آشنا است و در کنار پلی‌استور در دستگاه‌های سامسونگ قرار گرفته تا به آنها نرم‌افزارهای ویژه موبایل و ساعت سامسونگ را ارائه بدهد.

در به‌روزرسانی اخیر این فروشگاه رابط کاربری آن به کلی عوض شده است. در رابط کاربری جدید این فروشگاه دکمه‌های کاربردی به پایین صفحه منتقل شده‌اند تا دسترسی به آنها ساده‌تر باشد. توضیح دلیل این تغییر کار سختی نیست چون اگر شما هم یک موبایل با صفحه‌نمایش بزرگ داشته باشید، می‌دانید که لمس کردن قسمت بالایی صفحه‌نمایش‌های بزرگ کار مشکلی است. یکی از اشکالاتی که کاربران در همین مدت کوتاه گزارش داده‌اند این است که این فروشگاه با Dark Mode یا حالت تیره اندروید ۹ (Pie) سازگاری ندارد.

 گلکسی استور

اکثر نظرات درباره این رابط کاربری جدید مثبت بوده است و ظاهرا سامسونگ به خوبی موفق شده تا نظر کاربران را به خود جلب کند. گلکسی استور حدود ۲۰ مگابایت حجم دارد و کم کم برای همه کاربران فعال می‌شود. شما هم می‌توانید منتظر باشید تا به محض دریافت پیغام، این آپدیت را انجام دهید.

اینکه سامسونگ کلمه Apps را از نام فروشگاه خود برداشته است برخی شایعات را هم به همراه داشته. این ماجرا حالا مطرح شده که سامسونگ با این کار تصمیم دارد در آینده فروش سخت‌افزار را هم به گلکسی استور اضافه کند.

از طريق
phonearena

نوشته های مشابه

‫379 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا