تکنولوژینرم‌افزار

تار شدن تصویر پس زمینه اسکایپ

تار شدن تصویر پس زمینه اسکایپ ویژگی جدید اسکایپ است.

با ویژگی جدیدی که به اپلیکیشن اسکایپ اضافه شده، دیگر نیازی نیست نگران شلخته بودن اتاقتان باشید چراکه در نسخه جدید اسکایپ تصویر پس  زمینه شما در هنگام ویدیو چت به حالت تار در می‌آید.

مایکروسافت روز 4 شنبه اعلام کرد کاربران اپلیکیشن اسکایپ از این به بعد می‌توانند پس زمینه تصویرشان را به حالت مات یا به نحوی پرتره تغییر دهند. با این ویژگی مخاطبین دیگر اتاق شلخته و به هم ریخته شما را مشاهده نخواهند کرد.

این ویژگی که ابتدا سال گذشته توسط تیم مایکروسافت معرفی شد، با استفاده از هوش مصنوعی و تشخیص چهره شخص، پس زمینه تصویر را تار می‌کند و از این طریق تمرکز شخص را بیشتر از گذشته روی تصویر مخاطب قرار دهد.

طبق توضیحات شرکت، نسخه جدید اسکایپ حتی قادر است موها و دستان شخص را شناسایی کند و با دقت بالایی پس زمینه را به حالت پرتره در بیاورد و یک تماس تصویری عادی و بدون استرس را برای کاربر فراهم کند.

برخی کاربران هم در توییتر تجربه خود را از این ویژگی جدید به اشتراک گذاشته‌اند.

نسخه جدید اپلیکیشن اسکایپ

تار شدن پیش زمینه اسکایپ

بدون شک نگران نبودن از وضعیت پس زمینه در هنگام تماس تصویری اسکایپ مزیت‌های زیادی دارد دقیقا مثل زمانی که شما حین انجام یک مصاحبه تصویری آنلاین هیچ نگرانی بابت پوشیدن شلوار راحتی ندارید چراکه در تصویر شلوار شما مشخص نیست.

طبق گفته وبلاگ مایکروسافت درباره این ویژگی، تار شدن تصویر پس زمینه زمانی که در حال انجام یک مصاحبه زنده تلویزیونی از طریق اسکایپ هستید بسیار کاربردی و ایده‌آل است چراکه ممکن است فرزند شما ناگهان وارد اتاق شود و شروع به بالا و پایین پریدن کند.

چنین اتفاقی در گذشته برای پروفسور رابرت کلی در حین تماس تصویری زنده با شبکه BBC رخ داده بود.

البته با اینکه نسخه جدید اسکایپ خیلی از دردسرهای شما را از بین می‌برد اما مایکروسافت گفته فعلا هیچ تضمین صد درصدی وجود ندارد که پس زمینه شما در طول تماس تصویری اسکایپ کاملا تار بماند و چیزی مشخص نباشد.

مرتبط:

امکان ضبط تصاویر ویدیویی در اسکایپ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا