سامسونگ

تازه‌های سامسونگ در ایران

راه‌اندازی نسل جدید فروشگاه‌های شرکت در خیابان اندرزگو

شرکت سامسونگ الکترونیکس روز دوشنبه ۲۸ آبان طی مراسمی رسمی ضمن افتتاح اولین نمونه از نسل جدید فروشگاه‎های اختصاصی برند خود در بلوار اندرزگو، از گوشی‌های گلکسی Note9 و A9 برای ورود به بازار ایران رونمایی کرد.

فروشگاه اندرزگو سامسونگ از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت محسوب می‌شود که با نوآورانه‌ترین ایده‌های طراحی و معماری ساخته شده تا ضمن ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری، فضایی راحت و دلپذیر را برای مراجعه‌کنندگان خلق کند. در این فروشگاه مراجعه‌کنندگان از نزدیک با گوشی‌های موبایل، ابزارهای پوشیدنی و لوازم جانبی سامسونگ آشنا می‌شوند و امکان تجربه کار با آنها را در فضایی زیبا خواهند داشت.

فروشگاه اندرزگو، سومین فروشگاه مدرن سامسونگ در جهان و پیشرفته‌ترین نمونه از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.

در ابتدای این مراسم بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: «سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولات خودش بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی‌های پرشتاب امروزی ببرید. اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر هم داریم. اینکه حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم. برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم».

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا