تکنولوژی

فراخوان تعمیر آیفون‌ 8 توسط اپل

ظاهرا شرکت اچل با تعداد محدودی از دارندگان گوشی های آیفون 8 شرکت تماس گرفته و از آنها خواسته  آیفون‌هایشان را به ‌اپ‌استور تحویل دهند. به‌نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل وجود یک ایراد در مدار منطقی این آیفون‌ها اتخاذ شده است. این مشکل باعث می‌شود گوشی ناگهان متوقف شود و از کار بیفتد.

در گزارش وبسایت دیجیتال ترندز اینگونه آمده: اپل طرح تعمیر جدید را برای آیفون 8 شرکت اعلام کرده و حتی اگر گوشی شما تا بحال با ایرادی مواجه نشده باشد، باز هم ممکن است شامل این طرح بازخوانی و تعمیر اپل قرار بگیرد. لازم به ذکر است که تنها آیفون‌های مدل 8 شرکت در این طرح تعمیر می‌شوند و ظاهرا خطری دیگر مدل‌های آیفون از جمله آیفون 8 پلاس را تهدید نمی‌کند. ضمنا گفته شده تنها آیفون‌های تولید شده بین تاریخ سپتامبر 2017 تا مارس 2018 که در کشورهای آمریکا، ژاپن، چین، هند، استرالای و نیوزلند به این مشکل دچاز شده‌اند. بنابراین اگر آیفون خود را در این بازه زمانی خریداری کرده‌اید و در یکی از کشورهای مذکور قرار دارید احتمالا آیفون 8 شما هم شامل این طرح خواهد شد.

راه‌های متفاوتی برای رفع این ایراد وجود دارد. راه اول می‌توانید به یکی از مراکز رسمی خدمات شرکت اپل مراجعه کنید و یا می‌توانید به اپل استورهای رسمی شرکت مراجعه کنید و البته راه سوم هم تماس با پشتیبانی اپل است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا