تکنولوژی

عرضه قابلیت‌های جدید توییتر به صورت آزمایشی

توییتر دو قابلیت جدید معرفی کرده که قرار است برای تعدادی از کاربران به صورت آزمایشی عرضه شود و در صورت تایید نهایی، به صورت رسمی و عمومی عرضه خواهد شد مانند قابلیت «نشان دهنده وضعیت آنلاین‌» که می‌توان با کمک آن آنلاین بودن دیگر کاربران را مشاهده کرد و یا قابلیتی دیگر برای آسان‌تر کردن مشاهده سریع پیام‌ها.

قابلیت‌های جدید که توسط Sara Haider ، مدیر بخش محصولات و Jack Dorsey، مدیر عامل این شرکت توییتر معرفی شدند، فعلا در مرحله پروتوتایپ یا آزمایشی هستند و توییتر فعلا تلاش دارد با عرضه محدود آنها، کیفیت بازخوردها را بررسی کند و احتمال تغییر در آنها وجود دارد( البته اگر به مرحله عرضه عمومی برسند)

طبق گفته  Haider، قابلیت مشخص کننده آنلاین بودن کاربران می‌تواند نشان دهد که کسی آنلاین است و برای صحبت کردن آماده است و یا در حالت‌های دیگر مانند «خوابیده» یا «در جلسه» است . کاربران همچنین می‌توانند این قابلیت را در صورت تمایل خاموش کنند.

البته توییتر فعلا در حال آزمایش این قابلیت‌های جدید است و احتمال عرضه نشدن آنها هم هست. این قابلیت‌ها در حالی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند که توییتر روزهای نسبتا مشکلی را پشت سر می‌گذراد. همین اواخر، توییتر درگیر کشمکش برای مقابله با اکانت‌های تقلبی و فحاش بوده و در همین راستا بیش از میلیون‌ها اکانت جعلی را حذف کرده است.

قابلیت‌های جدید توییتر قرار است برای تعداد اندکی کاربر عرضه شود اما اصلا بعید نیست که آن کاربر شما باشید و به زودی قابلیت‌های جدید را در تایملاین خود ببینید.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا