تکنولوژی

شرایط جدید امتیازدهی به رانندگان اوبر اعلام شد

شرکت تاکسی آنلاین «اوبر» روز گذشته شرایط و قوانین شرکت در رابطه با رانندگان را به‌روزرسانی و در آن حداقل امتیاز مجاز ممکن برای رانندگان را اعلام کرد. این تغییرات قرار است از 28 شهریور رسما اعمال شوند و به رانندگانی که امتیاز آنها به حداقل نزدیک شده باشد، قبل از تعلیق شدن هشدار داده خواهد شد.

برای مثال در صورتی که میانگین امتیاز یک راننده از 4.0 پایین‌تر بیاید و پس از دریافت هشدار تلاش‌ کافی برای ارتقاء امتیازش نکرده باشد، اکانت کاربری او در اوبر به حالت غیرفعال در می‌آید و باید یک سری کلاس‌ها و تمرینات آموزشی کوتاه را برای فعال کردن مجدد اکانتش پشت سر بگذارد.

اوبر اعلام کرده که حداق امتیاز مجاز برای رانندگان در کشورها متفاوت خواهد بود. برای مثال میانگین حداقل امتیاز دریافتی مجاز رانندگان اوبر در ایالات متحده 4.6 است در حالی که این عدد برای رانندگان استرالیایی کمی پایین‌تر خواهد بود.

استرالیا و نیوزلند دیگر کشورهایی خواهند بود که بعد از ایالات متحده قرار است این قوانین جدید را اجرایی کنند. به‌نظر می‌رسد این قوانین جدید اوبر تا حدود زیادی امنیت، سلامت و آسودگی خاطر مسافرین هنگام استفاده از تاکسی‌های اوبر را تضمین می‌کنند.

عواملی که می‌توانند امتیاز دریافتی رانندگان را کاهش دهند، مصر الکل، رانندگ نامناسب، نامرتب بودن ماشین و بی‌ادبی راننده هستند. در گذشته رانندگانی که امتیازات پایین دریافت می‌کردند، تنها تا مدتی نمی‌توانستند مسافر جدید بگیرند و اکانت آنها به حالت تعلیق در نمی‌آمد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا