تکنولوژی

فیسبوک به‌دنبال ساختن ارز مجازی

طبق گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد فیسبوک قصد دارد در آینده ارز مجازی اختصاصی خود را تولید کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در اینباره به دست نیامده اما فیسبوک گفته این شرکت قصد دارد تمرکز خود را روی استفاده از ارزهای مجازی به‌ویژه برای بهبود سیستم‌های پرداخت داخل فیسبوک قرار دهد. این اتفاق می‌تواند تحول بزرگی در بخش کاربری فیسبوک برای تمامی کاربران به وجود بیاورد و خرید و فروش اقلام از طریق فیسبوک را وارد مرحله جدیدی کند. همچنین گفته می‌شود فیسبوک به دنبال دیگر راه‌های ممکن برای جمع‌آوری حداکثر سرمایه ممکن برای این ارز دیجیتال و همچنین تکنولوزی بلاک‌چین پلتفرم فیسبوک است.

گفته می‌شود پروژه ارز دیجیتال فیسبوک توسط دیوید مارکوس هدایت می‌شود. اوایل این هفته اعلام شد مارکوس بخش بلاک‌چین فیسبوک را نیز بر عهده گرفته تا راه‌های ممکن برای راه اندازی تکنولوژی بلاک‌چین به بهترین شکل ممکن و از پایه را بررسی و اجرایی کند.

فیسبوک در آخرین اظهارات خود اعلام کرده این کمپانی هم مانند خیلی دیگر از شرکت‌ها به دنبال بهبود و پیشرفت تکنولوژی بلاک‌چین است و تیم جدیدی که اخیرا توسط این شرکت برگزیده شده وظیفه بررسی و یافتن بهترین راه‌های ممکن در جهت تحقق این هدف را بر عهده دارد. فیسبوک فعلا اشاره‌ای به زمان عرضه ارز مجازی اختصاصی خودش نداشته است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا