تکنولوژی

تولید فولکس “بیتل” متوقف می‌شود

تصور کنید که در اوج جوانی قصد خرید یک ماشین زیبا و جوان پسند را دارید. زمانی که به فروشندگان و نمایشگاه های مختلف سر می‌زنید مطمئنا با گزینه‌های بسیار متعددی مواجه می‌شوید و در انتخاب بهترین خودرو با تردید مواجه می‌شوید. حال سوال اصلی بساری از جوانان عاشق ماشین این است: در این دوره و زمانه که هر روز چندین مدل خودروی جذاب تولید می‌شود، واقعا چه کسی تمایلی به خرید فولکس قورباغه‌ای شکل دارد؟

مطئنا همین سوال برای روسای شرکت فولکس هم پیش آمده و به‌همین دلیل است که این شرکت بالاخره تصمیم گرفته تولید این خودروی نوستالژیک با نام “فولکس بیتل” را برای همیشه متوقف کند. بدرود فولکس قورباغه‌ای!

روز جمعه وبسایت Motor Authority با انتشار یک یک خبر اعلام کرد کمپانی فولکس دیگر خودروی مدل بیتل خود را تولید نکرده و به‌فروش نخواهد رساند. بنابراین پس از فروش تمامی مدل‌های فعلی این خودرو که در انبار کارخانه وجود دارد، این شرکت خط تولید بیتل را برای همیشه متوقف خواهد کرد و نسخه جدید و تغییر یافته‌ای از این خودرو نیز تولید نخواهد شد.

اخیرا شایعه شده بود که فولکس در حال تولید نسخه الکتریکی خودروی بیتل است اما مدیرعامل شرکت فولکس این شایعه را به‌طور کامل تکذیب کرده و امید طرفداران این خودروی نوستالژیک را برای همیشه ناامید کرد.

هنوز زمان دقیقی برای به‌فروش رسیدن آخرین دستگاه از خودروی بیتل اعلام نشده اما تخمین زده شده که فروش این خودرو تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت چراکه خودروی جایگزین این محصول یعنی Microbus تا سال 2021 آماده عرضه در بازار نخواهد بود.

تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که فولکس قورباغه‌ای دوست داشتنی که نسل‌های مختلف قبل از ما با آن خاطره دارند به زودی از میانمان خواهد رفت.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا