تکنولوژی

صفحه نمایش گلکسی اس 9 مشابه مدل قبلی خواهد بود

تا قبل از عرضه گوشی LG G6، بیشتر گوشی‌های هوشمند صفحه نمایشی با نسبت نمایشگر به بدنه گوشی(Aspect Ratio) 16:9 داشتند اما ال جی جی 6 آمد و صفحه نمایش طولانی‌تر/ درازتر با Aspect Ratio 18:9 را به عنوان سبک جدیدی در عرصه گوشی‌های هوشمند ابداع کرد. سامسونگ نیز به دنبال همین سبک، گلکسی اس 8 را با Aspect Ratio  18.5:9 را طراحی کرد. احتمال می‌رود که این تِرند در سال 2018 نیز ادامه داشته باشد.

طبق گزارش  GalaxyClub، احتمالا گلکسی اس 9، محصول بعدی سامسونگ،aspect ratio 18.5:9، مشابه با مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. به علاوه انتظار می‌رود که محصول بعدی سامسونگ، درازای گلکسی اس 8 را نیز حفظ کند.

طبق گزارش منتشر شده، با وجود اینکه قابلیت aspect ratio ثابت خواهد ماند اما حاشیه‌های مدل بعدی تا حد زیادی کمتر خواهد بود. یعنی گلکسی اس 9 احتمالا از مدل‌های قبلی خود کوچک‌تر بوده و راحت‌تر در دست جا خواهد گرفت.

گزارش‌هایی منتشر شده است که ادعا می‌کند نسبت نمایشگر به بدنه گوشی گلکسی اس 9، بیش از 90 درصد خواهد بود. این خبر، حدس و گمان‌های زیادی پیرامون نحوه دستیابی به این قابلیت منحصر به فرد را رسانه ها ایجاد کرده است. سامسونگ این دستیابی را با کمک مدیریت کردن حاشیه‌های صفحه نمایش انجام خواهد داد و این سوال در ذهن کاربران ایجاد می‌شود که آیا سامسونگ مانند اپل قسمتی از بالای صفحه نمایش را برای تعبیه دوربین سلفی و دیگر سنسورها قرار خواهد یا خیر؟ برای پاسخ این سوال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

به غیر از صفحه نمایش، از دیگر قابلیت‌های احتمالی مدل بعدی گوشی سامسونگ می‌توان به استفاده از تراشه  Exynos 9810 و پردازنده  Qualcomm Snapdragon 845 نیز اشاره کرد که تاکنون خبرهایی نیز پیرامون آن منتشر شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا