تکنولوژی

نقاشی‌های بی‌نظیر با استفاده از نرم‌افزار اکسل مایکروسافت

احتمالا شما هم بعد از خواندن این گزارش دیگر نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های ساده و پیش پا افتاده را دست کم نخواهید گرفت. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با دیدن نقاشی‌های خارق‌العاده «پت هینز» که با استفاده از نرم‌افزار Paint مایکروسافت کشیده، خیلی متعجب نشدید، قطعا نقاشی‌های این مرد بازنشسته ژاپنی که با استفاده از نرم‌افزار اکسل شرکت مایکروسافت کشیده شده‌اند، شما را انگشت به دهان خواهد کرد.

کسی فکرش را نمی‌کرد «تاتسو هوریوچی» با کمک نرم‌افزار مایکروسافت اکسل که تا به‌امرز شرکت‌ها در پایان ماه برای ارائه ارقام و گزارش‌ها از ان استفاده می‌کردند، بتواند چنین نقاشی‌های شگفت‌انگیزی را خلق کند.

هوریوچی که حدود 15 سال پیش بازنشسته شد، پس از اینکه متوجه شد همکارانش از نرم‌افزار اکسل برای رسم نمودارهای با دقت بالا استفاده می‌کنند، تصمیم گرفت او هم از این نرم‌افزار به‌ظاهر ساده استفاده کند. اثرهای هنری که او با استفاده از نرم‌افزار اکسل خلق کرده، سال‌ها است که در اینترنت به اشتراک گذاشته شده و حتی در موزه هنری «گانما» ژاپن هم برای بازدید به نمایش گذاشته شده است.

هوریوچی برای خلق این نقاشی‌ها از ویژگی AutoShape نرم‌افزار اکسل استفاده کردو در پایین می‌توانید نقاشی‌های زیبایی که هوریوچی با استفاده از این ویژگی کشیده است را مشاهده کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا