تکنولوژی

نگاهی به ایربادز 99 دلاری

ایرپادهای اپل، یکی از بهترین ایربادهای بدون سیمی است که در بازار وجود دارد زیرا کوچک هستند، به راحتی با دستگاه‌های آی‌اواس اتصال پیدا می‌کنند و قیمت آنها 159 دلار است. شرکت‌های دیگر همچون سامسونگ، Jaybird و Bose نیز محصولات مشابهی در بازار دارند اما همگی قیمت‌های بیشتری دارند. اما این بار شرکت Crazy Baby‌ که با اسپیکر بلوتوث خود مشهور شد، ایربادهای جدیدی عرضه کرده است که تنها 99 دلار قیمت دارند.

شاید اسم شرکت Crazy Baby زیاد به گوش شما نخورده باشد اما بد نیست بدانید که این شرکت سال‌هاست در زمینه تولید ایربادهای وایرلس و بدون سیم فعالیت دارد. این شرکت اولین ایربادهای وایرلس خود را که The Air نام داشتند، سال گذشته توسط وبسایت  Indiegogoعرضه کرد که به سرعت محبوب شد. این محصول به واسطه سرمایه گذاری جمعی (Crowd funding) سرمایه‌ای معادل 2.7 میلیون دلار جمع آوری کرد که 5.5 درصد بیشتر از میزانی بود که انتظار داشت.

ایربادهای The Air، به دلیل کیفیت بالای صدایی که ارائه می‌داد و همچنین اندازه کوچکش مورد توجه قرار گرفتند. ایربادهای جدید این شرکت که Air Nano نام دارد و با قیمت 99 دلار عرضه می‌شود به علاوه به قابلیت‌های نسل قبلی خود مجهز است.

ایربادهای وایرلس جدید، در برابر قطرات آب مقاوم است و از قطعه CSR موجود در نسخه قبلی خود نیز بهره برده است که امکان ارائه صدای شفاف و قوی را ممکن می‌سازد. بعد از امتحان این ایربادها، شگفت زنده شدیم زیرا حتی از ایرپادهای اپل نیز صدای با کیفیت‌تری ارائه می‌دهد. این ایربادهای گلوله شکل، حتی Bass بیشتری نیز دارند و همینطور به خوبی در گوش ثابت قرار گرفته و نویزهای محیطی را خنثی می‌کنند.

نکته منفی این ایربادها، عمر پایین باتری است. این ایربادها تنها 3 ساعت پخش موسیقی را جواب می‌دهد در حالیکه ایرپادهای اپل و Pixel Buds های گوگل، شارژی معادل 5 ساعت نگه می‌دارد. قاب‌ ایربادهای Air Nano همچنین می‌تواند شارژ اضافه‌ای معادل 12 ساعت ارائه دهد.

این ایربادها به سرعت شارژ می‌شوند و تنها با 5 دقیقه شارژ درون قاب، می‌توانید به مدت 1.5 ساعت موسیقی گوش کنید.

عصر حاضر، عصر ایربادهای بدون سیم است و محصولاتی مانند Air Nano به دلیل قیمت پایینی که دارند، این تکنولوژی را در دسترس کاربران بیشتری قرار می‌دهند. ایربادهای Air Nano به عنوان یکی از پروژه‌های Indiegogo عرضه شده‌اند و هنوز در مرحله جذب سرمایه جمعی گرفته و تاکنون سرمایه‌ای معادل 219 هزار دلار جمع کرده‌اند.

مطلب مرتبط: قیمت ایرپاد اپل در بازار ایران

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا