استارتاپایرانتکنولوژی

مدیر تاکسی اینترنتی ماکسیم: آمده‌ایم اول باشیم

شرکت روسی تاکسی اینترنتی ماکسیم  که رقیب اسنپ و تپسی است حالا به طور رسمی اعلام کرده که در ایران فعالیت‌های خود را شروع کرده و آمده است برای طولانی مدت بماند.

حمید بذرگر مدیرعامل این شرکت تاکسی یاب به کانال استارتاپ ۳۶۰ گفته است که می‌خواهد جایگاه اول بازار تاکسی اینترنتی را در ایران داشته باشد و به گفته خودش به قول روس‌ها « زمان این را ثابت می‌کند»

به گفته بذرگر  ماکسیم هم اکنونن ۶۰۰ راننده دارد و سرویس آزمایشی خودش را شروع کرده و می‌خواهد حدود ۱۵۰۰ نفر به جز راننده هم برای عملیات این شرکت استخدام کند.

مرتبط: رانندگان اوبر در هر ساعت چقدر درآمد دارند؟

راه‌اندازی کال سنتر بزرگ یکی از مهم‌ترین هدف‌های این شرکت است و به گفته مدیرعامل آن می‌توان بدون نیاز به اپلیکیشن و با تماس با این مرکز تماس تاکسی گرفت.

برزگر ماکسیم

ماکسیم حدود شش ماه است در حال کار روی زیرساخت فننی و آی تی است و به گفته برزگر به صورت مستقل وارد ایران شده با جایی شراکت نکرده و با سرمایه‌گذاری یک میلیونن یورویی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته بذرگر آنها تا به حال با پلیس و اپراتورهای مخابراتی قراردادهایی بسته‌اند اما این توافقات مالی نیستند.

بذرگر می‌گوید این شرکت بر خلاف اسنپ و تپسی ماکسیم نمی‌خواهد در خیابان از رانندگانش ثبت نام کند و در عین حال وارد جنگ قیمتی با رقبا نمی‌شود.

به گفته مدیر ماکسیم در ایران این شرکت غیر از سرویس تاکسی آنلاین، خدمات زیرساختی برای تاکسی‌یاب‌های آنلاین نیز ارائه می‌دهد؛ برای مثال در روسیه ۴۰ شرکت در حال استفاده از زیرساخت‌های ما هستند که در این بخش نیز آماده همکاری با رقبای ایرانی‌مان هستیم.

بذرگر همچنین در این گفت و گو تاکید می‌کند سرمایه گذاری در حوزه آی تی باعث ایجاد موقعیت شغلی برای متخصصان ایرانی خواهد شد

در این گفت وگو مدیر تاکسیم با اشاره به اینکه اپلیکیشن فعلی ای شرکت مشکلات اساسی مثل قیمت‌های غیر حقیقی برای برخی مسیرها دارد گفت:‌شکل از نحوه و نوع ترجمه‌هایی است که از زبان روسی به زبان فارسی انجام شده و به‌زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

بذرگر با اشاره به صحبت وزیر ارتباطات درانتقاد از ورود روسها به بازار تاکسی اینترنتی با توجه به حضور ایرانی‌ها گفت:  ما یک شرکت خارجی نیستیم و در حال استفاده از زیرساخت‌ها و پرسنل ایرانی هستیم. رقابت همیشه باعث بالا رفتن خدمات می‌شود.

در انتها لازم به ذکر است که شرکت تاکسی آنلاین روسی ماکسیم در ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی نظیر بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان مشغول به فعالیت است.

از این لینک  (https://taximaxim.ir/)می‌توانید به سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید.

اعطای امتیاز ویژه به رانندگان اوبر

نوشته های مشابه

‫168 دیدگاه ها

  1. شما لازم نکرده اول باشید از ساعت ۶ صبح راننده تان تشریف نیاوردی الان ساعت ۷ صبح هست هیچ کس جوابگو نیست . از همدان تماس میگیرم .۰۹۱۲۴۷۱۷۴۵۱
    مردم مسخره اراجیف ماکسیم کردید

  2. سلام لطفا راننده هایی روکه هیچ اینده ای پیش رو ندارند بیمه کنید وببینید چطور تمام راننده ها جذب ناوگان تاکسی ماکسیم میشوند ممنون از همه شما در ضمن جایزه مخصوص کسانی که از صبح تاشب در خدمت ماکسیم هستند رانندگان را بیشتر جذب این تاکسی میکند ممنون

  3. من الان دو روزه ثبت نامم تموم شده و وارد ناوگان مسافربری ماکسیم شدم البته توی شهر ساوه،الان دو روزه که دریغ از یه مسافر.به این نتیجه رسیدم افرادی که توی دفتر دا رن کار میکنند مسافرها رو به دوستان خودشون پاس میدن.یکی در طول روز ۲۰ نفر مسافر جابجا کرده دیگری ۲ نفر و اون یکی پثل من دریغ از یه مسافر.کسی هست بگه اینجا چه خبره.اصلا کی به کیه؟

  4. بنده تصیح می کنم
    منظور من ماکسیم بود
    ماکسیم در اردبیل مدیرانش اش اج بازو یک دنده گی را پیشه گرفتن
    متاسفانه بارها با ترفندهای کاربران اش را احمق و نادان و…. ظاهرا می بیند
    ماکسیم در اردبیل فکر کنم جزو اشغال ترین سرویس ها می باشد
    و در مورد اسنپ هم انقدر راننده دارد که برای 1 مسافر شندیم ده تا راننده که 90 درص شان کارمندو بازاری واندسته که نیاز ندارند را جذب کرده ب رو همین حساب رانندهای بی ادبی زیادی می بینید_ بغیر تعدادی کم که مشخص است نیاز دارند و مابقی یا دوشغله و سه شغله و کارمندو حتی تاکسی و تعدادی هم جوان که هنوز ریش در نیاوردن و مشخص است برای چی امدن و…. متاسفانه همه جی ما بی درو پیکره
    فقط تپسی جزو با ادب ترین و منطقی ترین و ام ترین ها به نظرم جا باز می کند

  5. سلام در اردبیل اسنپ حقیقتا مدیرانش است یک دنده و ریالی به راننده و حتی مسافر ها ارزش قایل نیستند که اگر بودنند یک نظر سنجی کیفیت و خدمات و اخلاق انجام می دادنند
    رانندها می گن باید 3 کیومتر کم کم بیاییم تا به مسافر برسیم+برا 1500 تومان
    طول سفر ها را خیلی طولانی نشان می دهد_ برای توجیح جدیدا امدنند و طول مبدا را بر داشتند و واقعا خنده دار است ، جقدر بی احترامی و….
    ماکسیم در اردبیل که نه به هیچ وجه نمی تواند با این روحیه که خوب گفتند یک دنده و لج بازی کاری انجام بدهد
    1 ساعت مسافر درب خونه منتظر راننده می ماند .

  6. سلام- سوال داشتم از مدیر ماکسیم علت اینکه نمایندکی اردبیل مدیرانش لج بازی را با راننده ها در پیش گرفتن جی است
    در شهری که 10 کیومتر کل طول دارد _ 80 درصد خیابان های داخلی یک طرفه
    سفر رسیدم به مبدا 3-الی 5 کیومتر تا مبدا و. بعلاوه طوب 7 کیلومتر سفر 2000 تومان را جه طور قبول کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا