استارتاپایرانتکنولوژی

مدیر تاکسی اینترنتی ماکسیم: آمده‌ایم اول باشیم

شرکت روسی تاکسی اینترنتی ماکسیم  که رقیب اسنپ و تپسی است حالا به طور رسمی اعلام کرده که در ایران فعالیت‌های خود را شروع کرده و آمده است برای طولانی مدت بماند.

حمید بذرگر مدیرعامل این شرکت تاکسی یاب به کانال استارتاپ ۳۶۰ گفته است که می‌خواهد جایگاه اول بازار تاکسی اینترنتی را در ایران داشته باشد و به گفته خودش به قول روس‌ها « زمان این را ثابت می‌کند»

به گفته بذرگر  ماکسیم هم اکنونن ۶۰۰ راننده دارد و سرویس آزمایشی خودش را شروع کرده و می‌خواهد حدود ۱۵۰۰ نفر به جز راننده هم برای عملیات این شرکت استخدام کند.

مرتبط: رانندگان اوبر در هر ساعت چقدر درآمد دارند؟

راه‌اندازی کال سنتر بزرگ یکی از مهم‌ترین هدف‌های این شرکت است و به گفته مدیرعامل آن می‌توان بدون نیاز به اپلیکیشن و با تماس با این مرکز تماس تاکسی گرفت.

برزگر ماکسیم

ماکسیم حدود شش ماه است در حال کار روی زیرساخت فننی و آی تی است و به گفته برزگر به صورت مستقل وارد ایران شده با جایی شراکت نکرده و با سرمایه‌گذاری یک میلیونن یورویی فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گفته بذرگر آنها تا به حال با پلیس و اپراتورهای مخابراتی قراردادهایی بسته‌اند اما این توافقات مالی نیستند.

بذرگر می‌گوید این شرکت بر خلاف اسنپ و تپسی ماکسیم نمی‌خواهد در خیابان از رانندگانش ثبت نام کند و در عین حال وارد جنگ قیمتی با رقبا نمی‌شود.

به گفته مدیر ماکسیم در ایران این شرکت غیر از سرویس تاکسی آنلاین، خدمات زیرساختی برای تاکسی‌یاب‌های آنلاین نیز ارائه می‌دهد؛ برای مثال در روسیه ۴۰ شرکت در حال استفاده از زیرساخت‌های ما هستند که در این بخش نیز آماده همکاری با رقبای ایرانی‌مان هستیم.

بذرگر همچنین در این گفت و گو تاکید می‌کند سرمایه گذاری در حوزه آی تی باعث ایجاد موقعیت شغلی برای متخصصان ایرانی خواهد شد

در این گفت وگو مدیر تاکسیم با اشاره به اینکه اپلیکیشن فعلی ای شرکت مشکلات اساسی مثل قیمت‌های غیر حقیقی برای برخی مسیرها دارد گفت:‌شکل از نحوه و نوع ترجمه‌هایی است که از زبان روسی به زبان فارسی انجام شده و به‌زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

بذرگر با اشاره به صحبت وزیر ارتباطات درانتقاد از ورود روسها به بازار تاکسی اینترنتی با توجه به حضور ایرانی‌ها گفت:  ما یک شرکت خارجی نیستیم و در حال استفاده از زیرساخت‌ها و پرسنل ایرانی هستیم. رقابت همیشه باعث بالا رفتن خدمات می‌شود.

در انتها لازم به ذکر است که شرکت تاکسی آنلاین روسی ماکسیم در ۲۰۰ شهر روسیه و کشورهایی نظیر بلاروس، گرجستان، قزاقستان، تاجیکستان، اوکراین و بلغارستان مشغول به فعالیت است.

از این لینک  (https://taximaxim.ir/)می‌توانید به سایت این شرکت دسترسی پیدا کنید.

اعطای امتیاز ویژه به رانندگان اوبر

نوشته های مشابه

‫167 دیدگاه ها

  1. بازتاب: Arcade Game
  2. بازتاب: Side hustle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا