تکنولوژی

تلویزیون QLED سامسونگ، اکنون در ایران

سامسونگ با همراهی سام سرویس، طی مراسمی که با حضور خبرنگاران در تهران برگزار شد، جدیدترین سری تلویزیون‌های خود را تحت عنوان QLED معرفی کرد. تلویزیون‌ QLED سامسونگ در دو مدل Q77F صفحه تخت و Q78C با صفحه خمیده به بازار عرضه شده است. این سری از محصولات سامسونگ با تمرکز بر سه اصل کیفیت تصویر، هوشمندی بیشتر و سبک متناسب با زندگی افراد طراحی شده است.

آرین سیف هاشمی، مدیر ارشد بخش لوازم صوتی‌وتصویری سامسونگ ایران با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلویزیون‌ QLED گفت: «در بازار جهانی، انگیزه بالای ما در خلق نوآوری زمانی زبانزد شد که سامسونگ عنوان هفتمین برند ارزشمند جهان را به خود اختصاص داد. سامسونگ موفقیت خود را مرهون کار بی وقفه، نوآوری و توجه به علاقمندی‌های مصرف‌کنندگان در طراحی می‌داند. همین نکته، به سامسونگ کمک کرده است تا از نیاز مصرف کنندگان آگاه باشد و امکانات جدیدتری برای مشتریان خود فراهم کند.»

تلویزیون QLED سامسونگ

به گفته سیف هاشمی، سامسونگ به عنوان برند پیشگام در بازار جهانی تلویزیون طی ۱۱ سال گذشته همواره تلاش کرده تا تجربه‌‌ّای جدیدی را برای کاربران خود فراهم کند. در راستای این هدف، امسال تلویزیون QLED را با ارائه بهینه‌ترین سطح روشنایی و فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون HDR 1500  به بازار عرضه کرده است. مدیر ارشد بخش لوازم صوتی‌وتصویری سامسونگ، تلویزیون QLED را آغازگر عصر جدیدی از سرگرمی‌های خانگی دانست که توانسته‌اند مشکلات روزمره کاربران در خانه‌ها را حل کنند. به دلیل طراحی خلاقانه در این تلویزیون‌ها مشکلاتی همانند گره خوردن کابل‌ها، فاصله زیاد تلویزیون از دیوار در حالت نصب دیواری و دشواری کنترل نمودن دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون رفع شده اند. این تلویزیون مدرن مجهز به قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون فناوری کوانتوم دات، HDR 1500، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، حجم رنگ ۱۰۰ درصدی، کابل اپتیکال ۱.۸ میلی‌متری، نصب دیواری زیبا و راحت، طراحی ۳۶۰ درجه و ریموت کنترل هوشمند بخش عظیمی از مشکلات معمول کاربران در استفاده از تلویزیون و تجربه بصری را برطرف کرده‌ است.

قنادان، مدیر بازاریابی شرکت سام الکترونیک، از انتقال کامل تکنولوژی تولید این تلویزیون‌ها به ایران خبر داد. تلویزیون QLED  همگام با کشورهای پیشرفته دنیا، در کارخانه‌های مجموعه تولیدی سام الکترونیک توسط مهندسان و متخصصان ایرانی تولید می‌شود. این تلویزیون‌ها به با ضمانت شرکت سام سرویس معرفی و خدمات پس از فروش توسط شرکت سام سرویس ارائه خواهد شد. تلویزیون های QLED  هوشمند هستند و از ویژگی‌های فارسی بهره می‌برند. کاربران ایرانی به تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن فارسی در سیستم عامل تایزن دسترسی دارند و اپلکیکیشن آیو برای تلویزیون اینترنتی و نرم افزار سام برای اتصال کاربران به مرکز خدمات سامسونگ در این تلویزیون‌ها در دسترس هستند.

وی در رابطه با آینده سام الکترونیک در ایران خاطر نشان کرد: گروه سام الکترونیک قصد دارد تا در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تولید و اشتغال، تقویت مهارت‌های تخصص مهندسان ایرانی و چهار چوب‌های دولت محترم و وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به راه اندازی خط تولید محصولات مختلف در ایران کند. ما افتخار داریم اعلام کنیم که گروه سام با مذاکره و توافق با مدیران سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی قرار است به عنوان هاب تولیدی در خاورمیانه با نام تجاری سامسونگ را به زودی آغاز کند و تمامی کشورهای خاورمیانه را از محصولات سامسونگ تغذیه کند.

شرکت کاملا ایرانی سام الکترونیک به عنوان شرکتی خصوصی از سال ۱۳۷۶ اولین خط تولید تلویزیون و مانیتورهای سامسونگ در ایران را راه‌اندازی کرد که در حال حاضر بزرگترین مجموعه تولید صفحه نمایش در خاورمیانه تلقی می‌شود. گروه الکترونیکی سام در قالب چهار مجموعه باعث شده است تا ۳۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار باشند.

همچنین در حاشیه این مراسم اعلام شد که سام سرویس در راستای ارائه خدمات VIP با داشتن بیش از ۹۰۰ مرکز خدمات پس از فروش، برنامه‌های ویژه‌ای برای خریداران تلویزیون‌های سامسونگ در نظر گرفته است.

برای اطلاع از آخرین محصولات سامسونگ در ایران، سام سرویس را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام:

https://t.me/samservice

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/samserviceofficial

منبع : روابط عمومی سام سرویس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا