تکنولوژی

افزایش خدمات فوراسکوئر برای برنامه نویسان

شکی نیست که برنامه نویسان نقش کلیدی در موفقیت و مطرح شدن شرکت فوراسکوئر (  Foursquare ) داشته‌اند و حال این شرکت به منظور پشتیبانی و ارائه خدمات بهتر به این برنامه‌نویسان و شرکت ها، یک وبسایت کاملا متفاوت را برای بارائه خدمات به برنامه نویسان افتتاح کرده که از سال 2009 تا به‌امروز سابقه نداشته است.

این وبسایت جدید برنامه‌ها و امکانات مختلفی که برنامه‌نویسان میتوانند از آن استفاده کنند را نمایش می‌دهد. برنامه‌نویسان و شرکت‌های مختلف می‌توانند از داده‌های بی نهایت گسترده شرکت Foursqaure برای برنامه های خود استفاده کنند. اطلاعات مکانی بیش از 105 میلیون ساختمان در مراکز داده‌های این شرکت قرار دارد.

– مرتبط :  جادوی فوراسکوئر در ایران

سال گذشته شرکت Foursquare بیش از 45 میلیون دلار درآمد کسب کرد و با استخدام یک مدیرعامل جدید قصد دارد تجارت خود را بیش از پیش گسترش دهد. در حال حاضر شرکت‌های اوبر، Airbnb و سرویس اپل مپ مشتریان اصلی خدمات مکانی (لوکیشن سرویس) شرکت Foursquare محسوب می شوند و بیش از 125 هزار برنامه نویس از خدمات و ابزارهای مکانی این شرکت استفاده می‌کند. این تعداد نسبت به گذشته حدود 25 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وبسایت شرکت Foursquareکلکسیون کاملی از کدها و اپلیکیشن‌های نمونه دارد که حتی شامل دموهایی از برنامه‌های مجهز به واقعیت افزوده نیز می‌شوند. انتظار میرود برنامه‌های بیشتری با استفاده از اطلاعات مکانی این شرکت و تکنولوژی واقعیت افزوده در آینده نزدیک ساخته شوند.

با اینکه برنامه‌نویسان کوچک تاثیر قابل توجهی بر پیشرفت و درآمد شرکت Fousquare ندارند اما این شرکت همواره خدمات‌ را به بهترین شکل ممکن به آنها ارائه می‌دهد چراکه این کمپانی آمریکایی معتقد است که شاید از میان همین برنامه نویسان کوچک، کمپانی های بزرگی مانند اوبر پدید بیایند.

مرتبط : 

شش نکته در مورد فوراسکوئر که نمی‌دانستید

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا