تکنولوژی

وقتی کنترل دست باباته!

مدت‌هاست که دو مشکل قدیمی پدرها و بقیه اعضای خانواده سوژه طنازی نسل جوان شده تا شاید با این روش بشود انتقام گرفت!

مشکل اول که همه ما کمابیش با آن دست‌و‌پنجه نرم کرده‌ایم ارتباط پدرها با کولر منزل است. مشکل دوم هم به کنترل تلویزیون برمی گردد که وقتی می‌افتد دست پدرها، باید قید تماشای برنامه مورد علاقه مان را بزنیم. بیشتر بچه‌ها اعتقاد دارند که پدرها موتور کولر را از آنها بیشتر دوست دارند و مادرها هم به کنترل تلویزیون به چشم هوو نگاه می‌کنند! در این میان هم پدرها احتمالا با خیالی آسوده زیر کولر خاموش به تماشای شبکه مورد علاقه خود نشسته و از جمع خانوادگی لذت می‌برند!

اگر شما هم مثل من به بنرهای سطح شهر توجه می‌کنید، حتما متوجه تبلیغی متفاوت در این روزها شده‌اید که به نظر می‌رسد تصمیم دارد مشکل دوم را برای همیشه حل کند و اعضای خانواده را از کشمکش با پدر خانواده بر سر کنترل تلویزیون رهایی دهد! از این بنرها و محتوای آنها، که هرچند سعی کرده در پرده حرف بزند و تا زمان عرضه رسمی موضوع را لو ندهد، می‌شود حدس زد که به زودی شاهد رونمایی از یک سرویس ویدئویی جدید خواهیم بود؛ سرویسی که با استفاده از آن می‌توانیم با خیال راحت کنترل تلویزیون را به پدرها بسپریم و به تماشای برنامه مورد علاقه‌مان مشغول شویم؛ حتی وقتی همه خوابند و حتی با دوستانمان.

روی این بنرها نوشته شده: «وقتی کنترل دست باباته، یه فیلم رمانتیک با تبلت» یا مثلا «وقتی کنترل دست باباته، یه فیلم جدید با رایانه» یا نمونه دیگر آن «وقتی همه خوابن، یه سریال مهیج با تبلت» و یا «مسابقه تنیس با گزارش فارسی رو تلویزیون با رفقا». از این جمله‌ها دو نتیجه می‌شود گرفت؛ اول اینکه یک سرویس ویدئویی جدید در راه است که روی همه پلتفرم‌ها کار خواهد کرد و نتیجه دیگر اینکه این سرویس ارتباط خوبی با بنیان خانواده ندارد!

نتیجه دوم را که رنگ و لعاب طنز دارد برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از شیطنت این سرویس در متن بنرها گرفته‌اند. نتیجه اول را هم از تنوع پلتفرم‌ها برای تماشای ویدئوهای مورد علاقه کاربران می‌توان گرفت.

این بنرها در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده‌ و نیامده حاشیه‌های طنزگونه‌ای را به همراه داشته‌اند. اگر تاکنون به واکنش‌های کاربران به این بیلبوردها در شبکه‌های اجتماعی برنخورده‌‌اید، در اینجا چند نمونه از آنها را برایتان آورده‌ایم.

سمیه جلیلی یکی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال هم مطلبی در این باره نوشته که خواندن آن خالی از لطف نیست. این مقاله توضیح می‌دهد که با پیشرفت تکنولوژی محتوای ویدئویی آزادانه انتخاب می‌شود و انحصار این موضوع از دست پدرومادرها خارج شده است. متن کامل این گزارش را هم می‌توانید از اینجا مطالعه کنید

از همه این شیطنت‌ها و طنازی‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی که بگذریم، موضوع مهم خود سرویسی است که قرار است وارد خانواده‌ها شود؛ کورسوی امیدی برای نجات بقیه اعضای خانواده از تماشای برنامه‌ها و تحلیل‌های خسته‌کننده سیاسی و اجتماعی و اقتصادی مورد علاقه پدران. البته امیدواریم این سرویس جدید هرچه که هست، بتواند با اینترنت‌های خسته ما هم به خوبی کار کند تا وقتی همه خوابن یه فیلم رمانتیک با تبلت ببینیم!

در پایان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که در قسمت بالای همه این بنرها نوشته شده «جور دیگر باید دید». البته «وقتی کنترل دست باباته، یه فیلم رمانتیک با تبلت» خودش به تنهایی جور دیگری است! آن هم در بنرهای شهری و جلوی چشمان پدرها! گمان می‌کنم حتی اگر این سرویس به خوبی هم کار کند پدرها اجازه استفاده از آن را نمی‌دهند!

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا