تکنولوژی

تصاویر منتشر شده از «سالن استیو جابز» اپل پارک

تا امروز تنها چند رندر غیرواقعی، تصاویر و ویدیو هوایی از اپل پارک و سالن استیو جابز را مشاهده کرده بودیم اما به‌تازگی وبسایت Tister و مجله مک تصاویری واقعی از داخل سالن تئاتر استیو جابز که مراحل پایانی ساخت و آماده‌سازی را طی می‌کند را به صورت آنلاین منتشر کرده‌اند.

این سالن تئاتر با گنجایش هزار نفر در بیرون از ساختمان سفینه‌ای اپل و بر روی یک بلندی ساخته شده که اشراف کاملی هم بر روی اپل پارک دارد. از آنجایی که سالن اصلی این سازه در زیر زمین قرار دارد، تا به‌امروز هیچ تصویری از نمای داخلی آن منتشر نشده بود. حال با دیدن این تصاویر می‌توان طرحی نصفه و نیمه  از نمای داخلی این سالن در روز رونمایی از آیفون8 در تاریخ 12 سپتامبر را در ذهن تصور کرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌بینید تقریبا همه‌چیز توسط کاورهای پلاستیکی پوشانده شده است و توصیف ظاهر نهایی این سالن در حال حاظر تقریبا غیرممکن است. این سالن کنفرانس در مرکز دو طبقه لابی قرار دارد که دور تا دور ساختمان کشیده شده است و از طریق پله‌ها به سالن کنفرانس در طبقه پایین متصل می شود. با ورود به طبقه زیرزمین، وارد سالن کنفرانس استیو جابز می شویم که چینش صندلی‌های حضار مشابه استادیوم‌های ورزشی طراحی شده است. با توجه به این تصاویر، ظاهرا کف و دیواره این سالن توسط چوب‌های‌ با رنگ نسبتا روشن پوشانده شده است. حال باید منتظر بمانیم تا طرح نهایی این سالن برای مراسم 12 سپتامبر را ببینیم.

اپل پارک که ایده کلی آن ابتدا توسط استیو جابز مطرح شده بود، بیش از 260 هزار متر مربع مساحت دارد که بیشتر این مساحت را فضای سبز تشکیل می‌دهد. این سازه عظیم به ساختمان تحقیق و توسعه، اپل استور، مسیر پیاده ‌روی3 کیلومتری و یکی از بزرگترین سازه‌های جذب انرژی خورشیدی در دنیا مجهز شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا