تکنولوژی

سرویس‌های هوشمند كشوری در دفاتر امور مشتریان فعال شوند

مشتریان برای فعال کردن سرویس های هوشمند كشوري (IN) به دفاتر امور مشتریان  مخابرات منطقه در سراسر کشور  مراجعه کنند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  معاون امور مشتریان ضمن بیان این مطلب افزود: در پی درخواست هاي  متعدد مشتریان در زمینه ی سرویس های هوشمند (IN)، برای استفاده بهتر و بهینه از این خدمت و جلوگیری از قطع این سرویس ها به دلیل کارکرد بی رویه ، مشتریان با مراجعه به دفاتر این سرویس را فعال کنند .

دکتر زارعیان  با اشاره به اینکه سرویس های هوشمند (IN) از 20 تیر ماه برای تمام کاربران غیر فعال خواهد شد اظهارداشت : مشتریانی که مایل به استفاده از این خدمت هستند (مالک یا مستاجر به شرط ارایه اجاره نامه) می‌توانند با درخواست کتبی با قید زمان معین برای فعال کردن این خدمت اقدام نمایند.

وی با اشاره به افزایش رضایتمندی برای متقاضیان و کاربران علاقمند به استفاده از این خدمت گفت: برای جلوگیری از مسایل ایجاد شده که منجر به افزایش هزینه های کارکردی و قطع تلفن های ثابت و لاوصولی ها می گردید این اقدام صورت گرفت. وي از همه شركت هاي فعال در اين زمينه خواست در اطلاع رساني هاي خود به اين دستورالعمل توجه داشته باشند.

منبع : روابط عمومی مخابرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا