تکنولوژی

ناتوانی سامسونگ در تأمین اس 8

اخبار منتشرشده جدید نشان می‌دهد به‌سبب تقاضای بالا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، برخی از سفارش‌دهندگان اولیه این دو اسمارت‌فون هنوز سفارش‌های خود را دریافت نکرده‌اند.

شرکت سامسونگ پیش‌فروش اس 8 و اس 8 پلاس را از تاریخ 7 آوریل و تحویل محصولات را 11 روز بعد رسما آغاز کرد.

اما پس از اینکه تعداد پیش‌فروش‌ها از مرز یک میلیون دستگاه گذشت، مراحل پیش‌فروش با مشکلاتی روبه‌رو شد چون سامسونگ قادر به تحویل این تعداد دستگاه در موعد مقرر نبود. شرکت به اولین خریدارانی که هنوز سفارش‌های خود را تحویل نگرفته‌اند، قول هدایای تبلیغاتی را داده است.

سامسونگ روز شنبه 22 آوریل اعلام کرد که مدت زمان ثبت و تحویل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس 64 گیگابایتی کمی افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت در ادامه افزود که علت این تاخیر کمبود موجودی برخی رنگ‌ها و مدل‌های گلکسی اس 8 بوده است.

یکی از مقامات ارشد سامسونگ در مصاحبه‌ی خود گفته است: “شرکت دوره‌ی ثبت سفارش‌های هر دو مدل را 6 روز و تا 30 آوریل تمدید کرده است.”

این نخستین بار نیست که سامسونگ مهلت تحویل اسمارت‌فون‌های گلکسی خود را افزایش می‌دهد. هفته گذشته شرکت اعلام کرد به سبب مشکلات در بخش عرضه، تحویل گلکسی اس 8 پلاس 128 گیگابایتی با تاخیر انجام خواهد گرفت.

گفته می‌شود رنگ‌های خاکستری ارغوانی و مشکی (Midnight Black) بیشترین تقاضا را داشته‌اند در نتیجه شرکت در تأمین این دو رنگ با کمبود مواجه شده است.

کارشناسان می‌گویند این کمبود و ناتوانی در عرضه‌ی به‌موقع محصولات ممکن است شرایطی را به‌وجود بیاورد که در آن افرادی که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند، دیرتر از افرادی که پس از رونمایی رسمی آن را خریداری می‌کنند، گلکسی اس 8 خود را تحویل بگیرند.

فروش اس 8 در برخی کشورها از جمله امریکا، کانادا، پورتوریکو و کره آغاز شده است. سامسونگ می‌گوید فروش این محصول در هفته‌های آتی دردیگر کشورها نیز آغاز خواهد شد.

 

خبر مرتبط: 

چرا باتری گلکسی اس 8 منفجر نمی‌شود؟

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا