تکنولوژی

تصویر لورفته موتو Z2 Play

شکی نیست که شرکت موتورولا به زودی نسل دوم گوشی‌های سری Z را معرفی می‌کند. در حال حاضر تصاویر لو رفته‌ی متعددی از موتو Z2 در وب سایت‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم. جای تعجب نیست که این اسمارت‌فون‌ها همگی مشابه مدل‌های 2016 Z طراحی شده‌اند زیرا موتورولا در گذشته اعلام کرده بود که دارندگان موتو مد می‌توانند از این گجت در نسل‌های بعدی موتو Z نیز استفاده کنند و به نظر می‌رسد شرکت به قول خود عمل کرده است.

نگاهی می‌اندازیم به تصویر جدید منتشر شده توسط وبسایت TechBuffalo.

احتمالا موتوPlay  Z2 نیز همانند موتو Z Play، نسخه‌ی رده‌متوسط Z2 Force به حساب بیاید و انتظار می‌رود پردازشگر اسنپدراگون 652، صفحه نمایش با کیفیت پایین‌تر و یک باتری بزرگ در آن به‌کار گرفته شده است. گفته می‌شود دوربین پشتی دوتایی تنها برای مدل‌های رده بالای Z2 و Z2 Force مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

نوار آنتن در موتو Z Play درست همانند مدل Z2 دور تا دور گوشی را دربر گرفته است و دیگر از پنجره‌های شیشه‌ای مورد استفاده در موتو Z خبری نیست. احتمالا این اسمارت‌فون با صفحه نمایش 5.5 اینچی و کیفیت 1080  به بازار عرضه شود.

یک نکته قابل توجه دیگر تاریخ درج شده روی صفحه‌ی موتو Z Play در تصاویر منتشر شده جدید است که روز پنج‌شنبه 8 ژوئن را نشان می‌دهد. این تاریخ ممکن است همان زمانی باشد که کمپانی موتورولا قصد معرفی این محصول را دارد که در صورت صحت این قضیه، به همراه کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان اپل (WWDC) در یک هفته برگزار خواهند شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا