تکنولوژی

بلندگوهای دیواری زیبای بنگ اند اولافسون

شرکت Bang & Olufsen، تاریخچه درخشانی در ساخت بلندگوهای زیبا و البته گران قیمت دارد اما آخرین محصول این شرکت که تحت عنوان BeoSound Shape عرضه شده است، احتمالا چشم‌گیر‌ترین محصول این شرکت است.

BeoSound Shape یک اسپیکر بدون سیم است که از گروهی از پنل‌های شش ضلعی تشکیل شده است و به صورتی طراحی شده که با اتصال به دیوار، به صورت یک دکور مدرن نیز دیده می‌شود. اصلی‌ترین الگوریتم این محصول از شرکت Bang & Olufsen این است که صدای موسیقی بدون در نظر گرفتن مکان شخص، در هرکجای خانه به صورت ثابت به گوش وی خواهد رسید.

داخل یکی از بلندگوهای این دستگاه، یک هاب اتصال طراحی شده که مجهز به تکنولوژی‌های AirPlay، Chromecast، Spotify Connect و بلوتوث 4.1 است و همچنین از سیستم Bang & Olufsen BeoLink نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین هسته اصلی این بلندگو، یک ورودی برای اتصال به اترنت  و یک خروجی صدا دارد اما عملکرد اصلی این بلندگو بر مبنای بدون سیم قرار داده شده است.

 

این بلندگو، از 8 پنل شش ضلعی تشکیل شده که 4 پنل به عنوان بلندگو عمل می‌کنند، دوپنل وظیفه جدب صدای آکوستیک، یک پنل برای آمپلیفایر و یک پنل هسته مرکزی دستگاه را تشکیل می‌دهد. این محصول قابلیت افزایش و کاهش پنل ها را نیز دارد.

بلندگوی BeoSound قرار است در ماه آگوست به بازار عرضه شود و علاقه مندان می‌توانند با ثبت نام در وبسایت Bang & Olifsen ، از زمان دقیق پیش فروش و آخرین اخبار مربوط به این محصول مطلع شوند.

لینک

 

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا