تکنولوژی

با قابلیت جذاب تکمیل خودکار نسخه Android O آشنا شوید

نسخه جدید اندروید تحت عنوان Android O، اوایل هفته گذشته معرفی شد که البته فعلا در مرحله پیش نمایش برای برنامه نویسان قرار دارد اما یکی از قابلیت‌های استثنائی و فوق العاده آن به همین زودی محبوب شد.  این قابلیتAPI  Autofill یا تکمیل خودکارAPI  نام دارد و می‌تواند اطلاعات امنیتی کاربران مانند آدرس ایمیل، نام‌های کاربری و پسووردها را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت از برنامه‌های مدیریت پسورد مانند LastPass، 1Password، Enpass  و Dashlane به روی صفحات اصلی وبسایت‌ها انتقال دهد.

AgileBits  ، شرکت طراح یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مخصوص مدیریت پسورد 1Password، خیلی سریع در یک فیلم، این قابلیت جدید اندروید او را معرفی کرده است و در بلاگ خود به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد با استفاده از قابلیت Autofil API یا تکمیل خودکارAPI ، کاربران به راحتی می‌توانند اطلاعات اکانت‌های خود را بدون معطلی و در امنیت کامل یه صورت اتوماتیک وارد کنند.

در این فیلم نشان داده می‌شود که بعد از اینکه صفحه ورود سایت توییتر باز شد، سیستم عامل اندروید او به صورت اتوماتیک صفحه توییتر را با برنامه مدیریت رمزهای عبور 1Password اتصال می‌دهد و تنها با تایید اثر انگشت کاربر، اطلاعات از برنامه 1Password  به صفحه ورود توییتر انتقال پیدا می‌کند. البته هنوز برای اظهار نظر در مورد جزئیات نسخه اندروید او بسیار زود است اما ظاهرا این قابلیت، محبوب‌تر از آن بود که بتواند تا اواخر امسال و زمان معرفی این نسخه از سیستم عامل اندروید صبر کند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا