تکنولوژی

هزینه ماهانه برای سئو چقدر است؟

آیا قصد صرف هزینه در ابزار یا نرم‌افزارهای SEO برای رسیدن به پیشرفت‌های موردنظرتان هستید؟ وهنوز از مقدار بودجه‌ای که باید صرف این بخش کنبد اطمینان ندارید؟ هنوز نمی‌دانید کدام ابزارها ارزش صرف هزینه دارند؟ پاسخ سوال‌های شما در جدیدترین نظرسنجی ما داده شده است.

در اکانت توییتر رسمی وب‌سایت SearchEngineJournal، نتایج نظرسنجی در رابطه با مقدار هزینه تقریبی ماهانه که بایستی صرف ابزار یا نرم‌افزارهای SEO شوند به اشتراک گذاشته شد و نتایج آن به شرح زیر است.

طبق نظرسنجی انجام گرفته توسط Search Engine Journal، 31 درصد افراد بیش از 1000 دلار در ماه صرف ابزار یا نرم‌افزارهای SEO می‌کنند و 69 درصد باقیمانده کمتر از 1000 دلار هزینه می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها کمتر از 1000 دلار در ماه را صرف این دسته از ابزارها می‌کنند. شما نیز می‌توانید از این رویه پیروی کرده و این مقدار بودجه را صرف این ابزارها کنید اما قبل از صرف هزینه، از انتخاب دقیق و هوشمندانه ابزارهایی که به شما در جهت پیشرفت و رسیدن به بهترین نتایج کمک می‌کنند، اطمینان حاصل کنید.

کدام‌ یک از ابزار یا نرم‌افزارهای SEO ارزش صرف هزینه را دارند؟

متخصصین وب‌سایت SearchEngineJournals یک سری ابزارهای رایگان و پولی موثر را به کاربران پیشنهاد کرده‌اند. در اینجا چند ابزار کاربردی برای همه وجود دارد: ابزار جستجو، جستجوی داخلی و تماس تصویری زنده فیسبوک به علاوه چند نکته مهم در انتخاب ابزار صحیح.

لیستی از ابزارهای خریدنی و رایگان

شما چه مقدار در ماه صرف ابزار یا نرم‌افزارهای SEO می‌کنید؟ چه ابزارهایی ارزش هزینه کردن دارند؟ 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا