تکنولوژی

بسته ویژه کودکان از سوی یک شرکت نوپا

بسیاری از والدین امروزی وقت و حوصله تهیه غذاهای سالم و مقوی برای فرزندانشان را ندارند و به همین علت تنقلات به خورد آنها می‌دهند و با این کار سلامت کودکانشان را به خطر می‌اندازند.

به گزارش فارس،‌ یک شرکت نوپا به نام تیستل )Thistle ( با درک اهمیت موضوع و شناسایی خلاء موجود در بازار و با توجه به قیمت بالای غذاهای سالم و مقوی کودکان ابتکار عمل جالبی را اجرا کرده و با ارسال هفتگی مجموعه ای از مواد اولیه غذایی مناسب کودکان برای والدین علاقمند به آنها امکان می دهد با صرف وقت و هزینه کم برای دلبندان خود غذاهای دارای ارزش تغذیه ای بالا تهیه کنند.

خط تولید مواد اولیه غذایی این شرکت، تیستل بیبی نام دارد و در قالب آن مواد اولیه ای برای خریداران ارسال می شود که ارگانیک و آماده طبخ هستند و با استفاده از آنها تردیدی وجود نخواهد داشت که کودکان غذایی مناسب و چه بسا بهتر از والدین خود مصرف کنند.

امروزه کم نیستند شرکت های نوپایی که وعده های غذایی آماده را برای صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان خود در شهرهای شلوغ ارسال می کنند. اما ارسال مواد اولیه غذایی آماده طبخ به این شکل برای مصرف بچه های کم سن وسال سابقه ای نداشته است.

مدیر این شرکت شیری اونری ایده تاسیس این شرکت را از مشکلاتی که به عنوان یک مادر برای تهیه غذای باکیفیت و سالم برای فرزندش داشته، گرفته است. بسته مواد غذایی که این شرکت برای مشتریان خود ارسال می کند حاوی محصولات کاملا شسته شده و بسته بندی شده است. مصرف کنندگان باید این مواد را بر اساس دستورالعمل ارسالی ترکیب و طبخ کنند تا غذای کودک در کمتر از 15 دقیقه آماده مصرف باشد.

نکته جالب این است که قیمت هر یک از این وعده های غذایی دو دلار است و لذا خرید از این شرکت هزینه ای کمتر از بسیاری از روش های مشابه تامین غذا برای کودکان دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا