تکنولوژی

سفر سه‌روزه قطار بخار انگلیسی پس از 50 سال

قطار بخار قدیمی Tornado،در سفر نمادین سه‌روزه، مسافران انگلیسی را برای اولین بار در نیم قرن گذشته، بین شهر Appleby  در Cumbria  و Skipton درYorkshire  شمالی جا به‌جا کرد.

این قطار راس ساعت 8:25 روز سه‌شنبه، از طریق خط راه‌آهن قدیمی Carlisle Line، از ایستگاه Appleby  سفر خود را آغاز کرد.

در فیلم زیر عبور این قطار از پل معروف قطار Ribblehead Viadust  را مشاهده می‌کنید.

در شهر Skipton، مسافران مشتاق زیادی برای خرید بلیت‌های محدود برگشت با این قطار بخار استثنایی، صف‌های بلند تشکیل دادند. پلیس حمل‌ونقل بریتانیا در تمام مدت این سه روز، کل مسیر این قطار را تحت کنترل داشت و اعلام کرد که امنیت مسافران و تماشاگران این قطار همیشه در اولویت است.

مقامات امنیتی اعلام کردند: «این خط راه‌آهن قدیمی، چندان امن نیست و ما از کسانی که مشتاق عکس‌برداری و فیلم‌برداری از این قطار هستند می‌خواهیم از نقاط امن توصیه‌شده استفاده کنند و با ورود به ریل این راه‌آهن، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند».

مسئول راه اهن خطوط شمالی انگلستان در این‌باره گفت: «خیلی عالی است که افراد زیادی مشتاق دیدن سفر قطار تاریخی Tornado روی ریل قدیمی Carlisle Line  هستند. همیشه حدس می‌زدیم که اولین سفر این قطار مشتاقان زیادی داشته باشد اما تعداد تقاضا برای خرید بلیت این قطار خارج از تصور بود».

طبق خبرها، هزاران نفر از شهروندان انگلیسی برای تماشای این سفر نمادین، به نزدیکی این خط راه آهن آمدند و همچنین همه بلیت‌‌های این سفر در مدت بسیار کوتاهی به فروش رفت.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا