تکنولوژی

اولین آپدیت اساسی برای پوکیمون‌گو عرضه شد

بازی محبوب Pokémon Go در ماه جولای سال گذشته معرفی شد و از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی به روی آن اعمال نشده است. حالا بعد از گذشت 7 ماه از انتشار و بعد 650 میلیون بار دانلود این بازی محبوب این بازی اولین آپدیت اساسی خود را تجربه می‌کند.

طراح این برنامه هنوز لیست کاملی از موجودات اضافه شده به این نسخه از بازی را منتشر نکرده است اما از چند موجود با نام‌های Chikorita، Cyndaquil و Totodile نام برده است. اما این به روز رسانی فقط شامل هیولاهای جدید نیست و قابلیت‌های جدیدی نیز به این نسخه افزوده شده است.

در نسخه جدید هنگامی که در دنیای پوکیمون به یک هیولای جدید برمی‌خورید، اگر رفتار هیولا موقع شکار شدن مثل گذشته نبود، تعجب نکنید. علاوه بر تغییر شیوه برخورد هیولاها، شیوه جمع آوری Berries و Poke Ball ها نیز تغییراتی کرده است.

تغییراتی در ‌‌PokeStop ها نیز اعمال شده و پیشرفته‌تر شده است.

Berries های جدید با نام های Nanab Berry و Pinap Berry به بازی اضافه شده است که هرکدام تغییراتی در عملکرد هیولاها ایجاد می‌کند.

کاربران  با تنظیمات جدید ارائه شده در این نسخه می‌توانند ظاهر جدیدی برای آواتار خود انتخاب کنند.

نینتندو(شرکت سازنده این بازی) علاوه بر تغییرات جدید در شیوه بازی، در این نسخه چند باگ مربوط به بلوتوث در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را برطرف کرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا