تکنولوژی

مشکل اندروید نوگت برای گوشی‌های سامسونگ

عمر باتری سامسونگ گلکسی S۷و گلکسی S۷ Edge پس از به‌روزرسانی به اندروید ۷.۰ نوگت کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، کاربران سامسونگ گلکسی  S۷و گلکسی S۷ Edge شاید با آخرین به‌روزرسانی اندروید به ۷.۰۰ نوگت خوشحال  شوند، اما برخی از شکایات این رضایت را دچار خدشه می‌کند.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت تک‌تایمز آمده است: به‌روزرسانی اندروید N برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S۷و گلکسی S۷ Edge عمر باتری آنها را کاهش  می‌دهد و کاربرانی که گوشی‌های خود را به نرم‌افزار جدید به‌روز کرده‌اند، شاهد این تخلیه باتری بودند.

البته قبل از اینکه این به‌روزرسانی صورت بگیرد، سامسونگ گلکسی  S۷و گلکسی S۷ Edge هر دو  باتری مناسب و معقولی ارائه می‌دادند. با این حال، پس از به‌روزرسانی به اندروید ۷.۰۰ نوگت از اندروید مارشمالو، کاربران از این دو گوشی هوشمند به دلیل مواجهه با مشکلات باتری شکایت کردند.

برای آزمایش این نظریه، آزمونی برروی گوشی‌های سامسونگ گلکسی S۷و گلکسی S۷ Edge تحت شرایط مشابه مانند تنظیمات روشنایی  صفحه نمایش و همچنین انجام برخی از وظایف در هر دو گوشی هوشمند قبل و پس از به‌روزرسانی انجام شد.

با توجه به آزمونی که انجام شد، گلکسی S۷با اندروید ۷.۰ نوگت به مدت ۶ ساعت دوام آورد درحالی که همین گوشی با اندروید مارشمالو به مدت ۶ ساعت ۳۷ دقیقه کار می‌کرد که این موضوع نشان از کاهش ۹.۴ درصدی عمر باتری است.

همچنین باتری گلکسی S۷ Edge  که با استفاده از اندروید ۷.۰ نوگت ۶ ساعت و ۳۵ دقیقه دوام آورد، پیش از آن با نسخه اندروید ۶.۰ مارشمالو می‌توانست به مدت ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه کار کنند که زوالی ۸.۱۱ درصدی در باتری را نشان می‌دهد.

به طور کلی به‌روزرسانی اندروید با ویژگی‌های مناسبی در جهت افزایش عملکرد دستگاه همراه است اما هم‌زمان نرم‌افزارهای جدیدتری که به سخت‌افزارهای قدیمی تحمیل می‌شوند، موجب مصرف برق بیشتر می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قادر به حل مسئله تخلیه باتری برای سامسونگ گلکسی S۷و گلکسی S۷ Edge هنگام به‌روزرسانی به اندروید ۷.۰۰  نوگت خواهد بود یا خیر.

 

مطالب مرتبط: 

چرا نوقا اشتباه است؟

کمپانی‌های پیشگام در عرضه اندروید نوگت

یک درصد از کاربران اندروید از نوگت استفاده می‌کنند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا