تکنولوژی

عذرخواهی دبیرجشنواره فیلم برای سایت سینوگرام

دبیرجشنواره فیلم فجر به خاطر مشکلات پیش‌فروش اینترنتی بلیت در سایت سینوگرام عذرخواهی کرد. 

این سایت در لحظات اولیه فروش اینترنتی بلیت جشنواره از کار افتاد و پس از دو روز آغاز فعالیت پیغامی را مبنی بر به پایان رسیدن زمان فروش بلیت به کاربران نشان داد. 

انتقادهای زیادی از این سایت و جشنواره فیلم فجر به خاطر واگذاری سیستم فروش بلیت آ‌نلاین به مجموعه ای که توانایی ارایه چنین سرویسی را ندارند وارد شد. 

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره مشکلات پیش فروش اینترنتی بلیت های گفت: با توجه به سامانه فروش بلیت و مشکلات آن باز هم عذرخواهی می کنم. می خواستیم آورده جدیدی برای سینمای ایران باشد و جلسات متعددی همراه با شورایعالی تهیه کنندگان و مدیرعامل خانه سینما برگزار شد ولی درنهایت موفق نبودیم. این سامانه در ۶ ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت اما در روز اول سامانه به مشکل خورد.

وی در بخش دیگر نشست عنوان کرد: سامانه سینوگرام تفاهمنامه ای با جشنواره منعقد کرده بود و برای صرفه جویی هزینه ای به آنها پرداخت نمی‌شد اما حالا باید خسارت های به وجود آمده برای اختلال در سایت را به دبیرخانه جشنواره پرداخت کنند. مشکل اصلی انتخاب صندلی بود که حذف شد و از پنجشنبه فروش بلیت برای شهرستان ها از طریق این سامانه آغاز می شود. بلیت ها به صورت تک سانس و تک بلیت نیست و شهرستان ها، مشکلی برای ثبت نام نخواهند داشت.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا