تکنولوژی

گلکسی اس 8 در MWC امسال معرفی نمی‌شود!

طی سه سال گذشته، شرکت سامسونگ هر سال از نمایشگاه کنگره جهانی موبایل(Mobile World Congress)  برای معرفی آخرین محصول سری گلکسی خود استفاده می‌کرد. اما طبق گزارشی از روییترز امسال این اتفاق رخ نخواهد داد و بعد از 3 سال سامسونگ تصمیم متفاوتی گرفته است.

چزئیات تاریخ معرفی این گوشی هنوز مشخص نشده است ولی بعد از اتفاقاتی که برای محصول گذشته سامسونگ، Galaxy Note 7 افتاد چیزی که روشن است این است که این شرکت ظاهرا علاقه‌ای ندارد در معرفی این محصول عجله کند. سامسونگ متوجه شده است که دیگر فرصت ریسک کردن ندارد و اگر یکبار دیگر اتفاقات گلکسی نوت 7 تکرار شود ممکن است کار به نابودی کمپانی کشیده شود.

سامسونگ اعلام کرده که قرار است مرحله آزمایش امنیتی باتری محصولات خود را از این به بعد قبل از عرضه آنها به بازار در برنامه خود بگنجاند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در اطراف باتری گوشی گلکسی اس 8 جدید، فضای باز بیشتری وجود دارد وهمچنین براکت‌های حفاظتی نیز برای امنیت بیشتر به آنها افزوده شده است. پس از اینکه مشخص شد علت آتش گرفتن نوت 7 باتری آن بوده سامسونگ حالا تدابیری برای جلوگیری از اتفاقات تلخ اندیشیده است تا به مشتریان خود اطمینان بدهد گلکسی اس 8 دچار هیچ حادثه‌ای نخواهد شد.

گلکسی اس 8 قرار است با طراحی All Screen و دستیار هوشمند جدید هوش مصنوعی(AL Assistant) و بدون جک هدفون عرضه شود و ظاهرا تاریخ معرفی آن اواخر آوریل امسال خواهد بود. این مراسم را ظاهرا خود سامسونگ برگزار می‌کند تا مانند اپل در برنامه‌ای ویژه از پرچمدار جدید رونمایی کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا