تکنولوژی

تصویر احتمالی از گلکسی اس 8

امروز تصویر جدیدی از یک گوشی منتشر شده است که احتمال می‌رود پرچمدار بعدی سامسونگ باشد. طبق برنامه همیشگی سامسونگ، گلکسی اس 8 باید آپریل سال آینده معرفی شود، به دلیل هیجان زیاد برای این موبایل، رندرهای مختلفی از آن منتشر شده است که معروف‌ترین آن را در ادامه می‌بینید.

همانطور که در تصویر مشخص است این موبایل از هردو سمت صفحه‌نمایش خمیده‌ای دارد که تقریبا هیچ حاشیه‌ای هم برای آن باقی نمانده است. فضای بالا و پایین صفحه نمایش هم بسیار کم شده است و در قسمت بالا فقط دوربین جلو و در پایین دکمه هوم انگار به سختی جا شده است. جالب اینکه برخی از شایعات نشان می‌دهد دکمه هوم کلا از دستگاه حذف شده است و سنسور اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده.

اندازه و کیفیت صفحه نمایش تقریبا بین همه حدس‌ها مشترک است و احتمال می‌رود گلکسی اس 8 با صفحه نمایش‌های 5.1 و 5.5 اینچی و همچنین کیفیت 4K به بازار عرضه شود. سامسونگ از فروش بی‌نظیر گلکسی اس 7 در دو روز اول خاطره بسیار خوبی دارد و امیدوار است آن تجربه باز هم تکرار شود.

می‌شود حدس ‌زد که مسیر موبایل سازان به سمت صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه است و همه کمپانی‌ها تصمیم دارند حاشیه اطراف صفحه نمایش را از بین ببرند. سامسونگ هم پس از موفقیت گلکسی اس 7 حالا برای گلکسی اس 8 برنامه تازه‌ای دارد. البته سامسونگ فعلا در این زمینه پیشتاز نیست، به این دلیل که شیائومی می میکس که به تازگی رونمایی شد، حتی از این رندر هم کمتر حاشیه دارد!

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا