تکنولوژی

سرویس ترجمه اسکایپ برای مکالمات موبایل و تلفن ثابت

ابزار ترجمه هم زمان اسکایپ این بار برای تماس با خطوط ثابت و تلفن همراه عرضه می‌شود.

 ابزار ترجمه همزمان اسکایپ، سال 2014 به روی مکالمات صورت گرفته داخل سرویس اسکایپ اضافه شد اما این بار اسکایپ با نیت توسعه این ابزار قرار است این قابلیت را به روی مکالمات با خطوط ثابت و همچنین موبایل نیزعرضه کند. 

کاربران باید برای دسترسی به این ابزار ترجمه، اولا با پرداخت مبلغی در سایت ثبت نام کرده باشند و همچنین آخرین و به روز ترین نسخه برنامه را نیز به روی دستگاه خود نصب کنند. نحوه عملکرد این ابزار درست مشابه عملکرد صورت گرفته هنگام مکالمات عادی اسکایپ به اسکایپ است. شماره گیری می‌کنید، و گزینه “ترجمه” را به علاوه زبان مورد نظر انتخاب می‌کنید. زمانی که شخص دوم جواب مکالمه شمارا می‌دهد، پیغامی به وی فرستاده می‌شود که به او اطلاع می‌دهد مکالمه ضبط و ترجمه می‌شود. در ادامه، مکالمات صوتی با کمی تاخیر به نوشتار ترجمه می‌شود.

ابزار ترجمه اسکایپ در حال حاضر به 9 زبان ارائه می‌شود:انگلیسی، اسپانیایی،فرانسوی،آلمانی، چینی(ماندارین) ، ایتالیایی، پرتغالی، عربی و روسی. این ابزار با بهره‌گیری از سیستم یادگیری ماشینی- Deep Learning System‌- عرضه می‌شود و نمی‌توانید انتظار داشته باشید کاملا بی نقص عمل کند اما می تواند دری جدید در حوزه ارتباطات اینترنتی بگشاید.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا