تکنولوژی

عینک‌های “Snapchat” به نیویورک رسیدند

اگر ساکن نیویورک هستید و منتظر آمدن عینک‌های “Snapchat” بودید، وقتش رسیده. شرکت “Snapchat” مشغول فروش عینک‌های دوربین‌دار از طریق دستگاه‌های فروش اتوماتیک در سرتاسر آمریکا بوده، که از سواحل غربی این کشور آغاز شد. امروز، این محصولات به سواحل غربی رسیدند، فروشگاه “Snapchat” نرسیده گوشه خیابان پنجم نیویورک و دقیقا جنب فروشگاه اپل قرار دارد.و با قضاوت از نمای بیرون، نمیتوان آن را نادیده گرفت.

تصاویر گرفته شده از داخل این فروشگاه، صف طولانی و دستگاه فروشنده خودکار به شکل “Minion”ها را نشان می‌دهد که شرکت “Snap” برای فروش عینک‌ها از آنها استفاده می‌کند. عینک‌ها 129.95دلار قیمت دارند و هر شخص می‌تواند حداکثر 2 عینک خریداری کند. فروشگاه  در طول تعطیلات سال نو مشغول به کار است اما در شب جشن شکرگزاری و روز و شب کریسمسس تعطیل خواهد بود.ش

اگر هنوز افتخار آشنایی با این عینک‌ها را نداشته‌اید، “گوگل گلس” را در نظر بگیرید، البته بدون هیاهو دستگاه‌های کامپیوتری بر روی سرتان. این عینک فقط به گوشی شما متصل می‌شود و قطعه فیلم‌هایی با فرمت دایره‌ای را برای شما ضبط می‌کنند. بعد از استفاده و تست این محصول، باید گفت که این دستگاه به خوبی ساخته شده و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است. به علاوه، این شرکت با قرار دادن ماشین‌های فروش اتوماتیک باعث ایجاد همهمه در اطراف این محصول شده است. به نظر می‌رسد مردم واقعا این عینک‌ها را می‌خواهند. یا حداقل می‌خواهند آنها را برای فروش با سود بالاتر در بازار، خریداری کنند!

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا